Avatar billede stop_saltning Nybegynder
20. november 2002 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cd-brænding af audio

Jeg har udskiftet min gamle brænder til en ny der heder  Lite-on  Ltr-40125S. med Nero 5.5.9.17
Problemet er at jeg ikke kan afspille lydspor fra forskellige cd’er for at udvælge de rigtige spor før jeg trækker dem over i venstre side af Nero vinduet få derefter at kunne brænde dem fx. på en
Cd-rw.
Det er en maget stor ulempe i modsætning til det gl. prg. WinOnCD  som jeg desværre ikke kan bruge med min ny brænder.
Så nu er så spørgsmålet om Nero kan bringes til den afspilnings mulighed på den ene elle anden måde, eller jeg skal have fat i et nyt brænder program??
Jeg ser med glæde frem til et svar fra Dem.
På forhånd tak
Anders H.
Avatar billede cholm Nybegynder
20. november 2002 - 14:45 #1
Kan du ikke bare højreklikke på numrene, og vælge åben. Så åbner det pågældende nummer i feks. Windows Media Player.

/cholm
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2002 - 19:09 #2
Jeg dobbeltklikker da bare på numret, så spiller det i den afspiller der nu engang er default for den type fil :)
Avatar billede stop_saltning Nybegynder
21. november 2002 - 22:06 #3
Tak for svaret. Jeg har netop brugt bl.a. "Windows Media Player 98"
i forbindelse med udvælgelsen af musik track oven i selve brænder prg. Nero, men det fungere ikke særligt godt, derfor er jeg intreseret i at kunne aflytte de track som brænder programmet indlæser ligesom i WinOnCD som har sin egen afspiller for indlæste track.
Mvh. Anders
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2002 - 18:12 #4
OK - hvorfor lukker du så spørgsmålet? Vil du ikke have hjælp???