Avatar billede marko Nybegynder
19. november 2002 - 19:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er forskellen egentlig ?

Hje med jer. Jeg overvejer at købe mig selv en julegave nu her. Valget bliver nok et Asus Geforce 4 TI 4400, men jeg ved ikke hvilket det skal være...
For hvad er forskellen på disse:

Asus V8440 Ultra/DVI

V8440 Ultra/TD
Avatar billede mekaniker Nybegynder
19. november 2002 - 19:44 #1
Prøv at kikke på specifikationerne og se om det ene ikke bare har en DVI udgang, vhor den anden måske kun har en alm. udgang.

Det kunne også være at det måske kører AGPx8

//mekaniker
Avatar billede marko Nybegynder
19. november 2002 - 19:47 #2
Det jeg er i tvivl om er, hvad hvad DVI/TD er. ALtså om det har meget at sige at jeg fx. ikke får DVI
Avatar billede asmodeus Nybegynder
19. november 2002 - 19:52 #3
DVI er til meget dyre TFT fladskærme - irrelevant for de fleste, idet de fleste alm. TFT skærme idag benytter D-Sub stik!

mvh/
Asmodeus
Avatar billede sekam Nybegynder
19. november 2002 - 19:53 #4
Avatar billede sekam Nybegynder
19. november 2002 - 20:05 #5
Der er DVI på dem begge.
Ingen TV-OUT udgang på Asus V8440 Ultra/DVI