Avatar billede waterboy16 Praktikant
19. november 2002 - 17:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opløsning efter installation

Jeg har lige installeret win 98 SE men opløsnngen kan kun være på det mindste, jeg kan ikke ændre den og der kan også kun være 165 farver. Men hvordan får man højre pløsning og flere farver???????
Avatar billede ullum Praktikant
19. november 2002 - 17:05 #1
Hvad med driveren til dit grafikkort, er det inst
Avatar billede benjams69 Nybegynder
19. november 2002 - 17:06 #2
Du skal hente en grafikkort driver =)
Avatar billede klaus-truelsen Nybegynder
22. november 2002 - 11:37 #3
gå ind i tilføj fjern hardware og klik på søg! der vil den med stor sansynlighed finde dit grafikkort. smid der efter din cd i maker et flueben ved cd rom. så skulle den gerne finde driveren til grafikkortet =)!!!

/KT
Avatar billede waterboy16 Praktikant
15. november 2003 - 19:33 #4
du får pointene hvis du opretter et svar ullum....
Avatar billede waterboy16 Praktikant
16. juni 2004 - 16:21 #5
Dit svar hjalp Ullum, du får pointene hvis du opretter et svar, ellers får benjams69 dem....