Avatar billede bare-mig Nybegynder
16. november 2002 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mafia probs!!!!

der er noget i mafia der irretere mig så grusomt, det er at jeg i free ride ikke kan finde ham våbenhandleren der hedder "Yellow Pete" tror jeg nok... nogen der kan hjælpe mig og beskrive der hvo han er... kan forresten heller ikke finde en kategori for spil. nå men håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede spunk13 Nybegynder
16. november 2002 - 00:02 #1
Avatar billede bare-mig Nybegynder
16. november 2002 - 00:07 #2
kan ikke finde svar på mit Spørgsmål derinde
Avatar billede spunk13 Nybegynder
16. november 2002 - 00:09 #3
Taget fra den side jeg gav link til:

04. Where is Yellow Pete's Gunshop at Free Ride ?
Answer : If you played the game until chapter 19 you should know this place but if you didn't well..
Its somewhere on Central Hoboken at the building with "Twister" written on its billboard.
Avatar billede bare-mig Nybegynder
16. november 2002 - 00:10 #4
ok tak spunk13
Avatar billede spunk13 Nybegynder
16. november 2002 - 00:11 #5
Det var da hurtigt.. nå..
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 00:14 #6
Lige en indskydelse! http://www.rush.dk/god_titel.php
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2002 - 00:15 #7
Sorry har intet med titel at gøre.. Jeg er lidt træt :)

Husk en ordenlig kategori.. Eksperten kategorien er til spm angående Eksperten.dk!