Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ekstra E-Mail til eksperten.dk

Er det ikke muligt, at tilmelde en ekstra E-Mail adresse til sin profil, da jeg gerne vil kunne modtage mail\'s på skolen også....
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:06 #1
Du kan viderestille de emails der kommer hen til din mail adresse.
Derved så har du dem begge steder.

Men ellers så tror jeg at man kan gøre følgende:

dinførste@email.dk; dinanden@email.dk

Så burde du få tilsendt en til begge adresser.
Avatar billede gozar Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:15 #2
det er sikkert også højest sansynligt, at din internet udbyder tilbyder webmail på din pop3konto
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:01 #3
Ja det har de fleste jo.
Det bruger jeg bl.a.
Jeg har det sådan at jeg har oprettet en mail adresse, som så viderstiller de mails der kommer ud til mig på arbjedet... :)