Avatar billede club-p Nybegynder
13. november 2002 - 15:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Find stile og andet til skolen

Hvad hedder den side hvor man kan downloade stile og andet til skole brug
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2002 - 15:31 #1
Avatar billede pfp Nybegynder
13. november 2002 - 15:31 #2
og en anden med flere opgaver er www.studienet.dk her skal du dog betale et lille beløb pr. opgave.
Avatar billede robotten Praktikant
13. november 2002 - 15:32 #3
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2002 - 15:33 #4
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. november 2002 - 15:34 #5
der er jo også den mulighed at lave sine lektier selv, men okay, man risikerer jo bare at lære noget :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2002 - 15:34 #6
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2002 - 15:35 #7
opgavecentralen = studienet

ztyxx: Han har da ikke tænkt sig at skrive efter, men få inspiration. :-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. november 2002 - 15:36 #8
Avatar billede robotten Praktikant
13. november 2002 - 15:36 #9
Den samme som studienet, kan jeg se...
Men brug nu din egen moral. Se kun opgaverne som inspiration, ikke bare copy/paste - det er for dumt. Har oplevet at høre fra da jeg gik i skole, nogle af mine studiekammerater havde skrevet en opgave direte ud, og afleveret den, uden selv at have kigget den igennem føst. De blev self. opdaget, hvilket kun beviser, at siden også kan misbruges...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. november 2002 - 15:37 #10
ztyxx >> Hvis man nu selv laver sine lektier så kan man jo ikke sidde og lære at code, game eller være på E :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. november 2002 - 15:38 #11
club-p >> Ellers er det også værd at undersøge om din skole har adgang til skoda(skolernes database server) her ligger mange færdige opgaver, de fleste danske skoler er tilmeldt der!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. november 2002 - 15:38 #12
elementært min kære webmasterdk, det handler om prioritering ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. november 2002 - 16:57 #13
HVad er der i vejen med www.studi.dk ? Det første forslag du fik