Avatar billede jimscheel Nybegynder
13. november 2002 - 13:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe Golive 6 - Floating Boxes hjælp

Jeg er ved at lave en side hvor jeg gerne vil have lavet en lille smart detalje. Jeg har tænkt mig det skal være en floating box, som kommer glidende frem når man trykker på en bestemt knap. Den skal forsvinde igen ved igen at trykke på den samme knap. Jeg vil gerne have det ligesom det eksempel som findes på http://www.many.dk hvor der er 3 små banner knapper der kommer glidende frem når man trykker på dem. Er der nogle der har en ide til hvordan sådan noget udføres?
Avatar billede and.vang Nybegynder
13. november 2002 - 15:32 #1
På many.dk er det lavet med javascript, og det ser meget farligt ud. Kan ikke umiddelbart komme med en løsning, men mon ikke det kan laves med stylesheets?
Avatar billede jimscheel Nybegynder
13. november 2002 - 15:35 #2
hmmmm jamen hvordan dog det så?
Avatar billede many Nybegynder
13. november 2002 - 17:22 #3
"Farligt" forstået som: "Sikke noget rod", eller "farligt" forstået som: "Orv, det er vel nok elegant og kompliceret"  ?

Høh!  ;o)

/many
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. november 2002 - 09:09 #4
Du kan ikke i GoLive, gøre som du beskriver! Du kan gøre sådan at når du bevæger musen hen over, så kommer der en floatingbox og når du trykker på den ja så vil den fjernes igen! Du kan ikke lægge 2 "Actions" på det samme link... Ihvertfald ikke i denne sammenhæng!

Men måske med noget avanceret javasvript, det skal jeg ikke kunne sige!
cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. november 2002 - 09:19 #5
Men du kan dog gøre sådanne, at når du trykker på et link så kommer der en floatingbox og når du så dobbelt klikker ja så vil den fjerne sig igen! dette kan sagtens lade sig gøre i GoLive 6.0...