Avatar billede kasseper Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Specifik bruger online ???

Ville det evt. være en ide om man kunne se om en specifik bruger var logget ind på eksperten eller ej.
Grunden er at jeg er af en meget utålmodig natur og sidder bare og glor på mine spg. og refresher.
Især har jeg problemet når jeg giver en kommentar eller et svar på et spg. så kan jeg ikke vente på at høre om det jeg svarede er rigigt eller om min kommentar giver et response.
SÅ kunne det jo være fedt at man måske kunne klikke på navnet på spørgeren eller en af dem der deltager, og på deres minisite se om de var logget ind.....
Er jeg helt ud og skide eller er der nogen der syntes det kunne være en positiv forbedring......

Kassper
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:30 #1
Iden lyder god..
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:30 #2
Velkommen i refresh klubben *G*
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. oktober 2000 - 22:32 #3
bare det er frivilligt om man vil være med i det, så ok.
Avatar billede kasseper Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:39 #4
tjaa, det kan vel sagtens være frivilligt men hvorfor skjule om man er logget på eller ej...?
Avatar billede parazite Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:57 #5
kasseper : Kan nu godt se det fra lige præcis erikjacobsens synsvinkel... når man ligger nummer 1 overall, såeh... *G* Manhunt? :o)
Ellers kanon ide!

- Parazite
Avatar billede kasseper Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:03 #6
okay okay den gir jeg dig medhold i \'parazite\' så snart erikjacobsen logger ind går eksperten i knæ ...;-)
Avatar billede denboj Nybegynder
09. oktober 2000 - 23:35 #7
jeg synes det kunne være en skæg ide - jeg forsår ikke hvorfor valget skal være der ?
Avatar billede powell Nybegynder
10. oktober 2000 - 07:52 #8
Nu er dte jo mere eller mindre sådan at man godt kan beskæftige sig med flere spørgsmål af gangen, og derfor glemmer at klikke tilbage for at se om der er kommet et indlæg. Så er det kun ens mail der husker en på hvad man har gang i. Det jeg vil sige er at bare fordi jeg er logget på, er det ikke ensbetydende med at jeg straks besvarer et spørgsmål, fordi der er kommet et nyt indlæg eller er kommet et svar.

Jeg ville personligt ikke bryde mig om den ide\', det er som at havde et forhold, og så render man rundt med en beeper, for så kan man jo altid lige holde øje.
Avatar billede snowball Novice
10. oktober 2000 - 08:10 #9
Jeg (og andre) har før foreslået, at man skulle kunne klikke på \"Online brugere\" og dermed få en liste over hvem de x antal brugere er ! Admin sagde han ville kigge på det !

http://www.eksperten.dk/spm/22488

Snowball
Avatar billede kasseper Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:13 #10
Det er nu ikke for at afkraeve en bruger et svar powell, men hvis en bruger du venter et svar af en gang, ikke er online ville det vaere dumt at sidde og kigge pa den samme side igen og igen....Men hvis det er frivilligt saa kan det jo ikke skade.
Avatar billede powell Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:14 #11
Det har du naturligvis ret i.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. oktober 2000 - 17:01 #12
Vi har tidl. været inde på dette emne, og vores umiddelbare holdning er følgende. Eftersom Eksperten skal gøre information tilgængelig for samtlige deltagere/brugere, synes vi ikke det er en god idé, da det meget hurtigt fører til direkte dialog mellem 2 el. flere brugere. Alle andre brugere får således ikke glæde af den viden, som bliver udvekslet.
Avatar billede snowball Novice
10. oktober 2000 - 23:57 #13
andreas_admin: Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke lige kan se den problematik du ser i det ! Dialogen vil da stadig foregå via Eksperten så alle kan få glæde af den. Det er jo ikke en chat vi beder jeg om at lave (ikke lige nu i hvert fald ;) ), men blot at man (som jeg også skrev) skal kunne klikke på \"Online brugere\" og så få en liste frem over hvilke brugere der pt. er logget ind på Eksperten. (eller har jeg misforstået noget !?)

Snowball
Avatar billede kasseper Nybegynder
11. oktober 2000 - 09:17 #14
Jeg kan godt se problematiken, man kan komme ud for at mange brugere ikke gider at stille et spg. før en bestemt bruger er online....Jeg ved ikke om det ville ske i virkeligheden, men jeg acceptere svaret. MEEEEN så har jeg et andet forslag :

http://www.eksperten.dk/spm/28458