Avatar billede gruby2 Nybegynder
11. november 2002 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS manager (inetmgr) starter ikke op.

Win2k proff. dk: Hvis jeg forsøger at starte 'inetmgr' fra komm. prompt eller via. start sker der intet, men 'mmc' starter og kører som proces i baggrunden. Localhost svarer ikke, så IIS er stoppet. Jeg kan ikke afinstallere IIS (der kommer ingen fejl, men uninstall hænger). Nogen som har oplevet det samme, og i så fald, hvad gjorde I?
Avatar billede oskar Nybegynder
23. november 2002 - 11:27 #1
Jeg skulle lige til at skrive stort set det samme spørgsmål da jeg fik øje på dit. Har du mon fundet en løsning ad andre kanaler? Så vil jeg gerne høre om det.
Avatar billede gruby2 Nybegynder
06. december 2002 - 12:34 #2
Det eneste jeg kan komme frem til er at jeg har arbejdet med SUN1studio(forte for java) med en WASP web server så man kan publicere java kode som web services. Den WASP server kan have lavet rav i den selv om den lytter på port 6060, og IIS lytter på port 80. Jeg er ikke sikker på at det er det, men det er det eneste jeg kan komme på. Jeg lukker.
Avatar billede oskar Nybegynder
06. december 2002 - 13:32 #3
Hos mig var problemet vist et helt andet, men det viste sig at løsningen var at sætte alle IIS relaterede services til manuel/disabled, genstarte serveren og derefter starte de enkelte services manuelt, startende med den laveste i dependency, og derefter sætte det hele tilbage til automatisk igen.

Underlig løsning, men det virkede.

:) O