Avatar billede benzon Praktikant
11. november 2002 - 03:31 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

En gut der ikke kan holde sin kæft med dumme ting

http://www.eksperten.dk/spm/281849

Svar: runeevers
11/11-2002 03:27:29    Du kan skille det ad og putte en lille vatklump ind i den indbyggede højttaler.

Hip Hurra folk der ikke har specielt meget forstand på Computere kunne finde på at gøre det og så er der noget der heder brænd fare han burde ikke være på eksperten !
Avatar billede url! Nybegynder
11. november 2002 - 03:54 #1
nok noget at det mest latterlige man kan gøre, jeg vil da gå ud fra at folk kommer herind for at få hjælp og ikke en dumsmart kommentar fra sådan et tågehorn
Avatar billede grunken Nybegynder
11. november 2002 - 04:01 #2
og der er aldrig nogen af Jer der kommer til at skrive noget lidt modstridende, i et forsøg på at give en debat et smil.....

så skulle jeg altså osse bannes for at råde folk til at hoppe på computeren fordi den driller en eller anden herinde ?

narj, nu må i dæleme slappe af, tror I ikke osse E kunne dø i seriøsitet ?

-grunken
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. november 2002 - 04:20 #3
benzon > For det første bør du bruge "Anmeld misbrug" funktionen hvis du finder min adfærd upassende.

Rent faktisk forholder det sig sådan at jeg har en kammerat der har løst selvsamme problem netop på den omtalte måde, og mit indlæg var ingenlunde postet i ond tro.

Dernæst vil jeg lige påpege at du nok ikke er den herinde der bedst er i stand til at vurdere hvorvidt min tilstedeværelse på sitet er velfortjent, når man kigger på din egen erfaring og aktivitet på Eksperten.

url! > Lamme bemærkninger der er personligt hæftet, er på ingen måde acceptable hvis vi skal bevare den gode tone der generelt præger Eksperten. Du er hermed anmeldt.

/Over and out
Avatar billede benzon Praktikant
11. november 2002 - 14:34 #4
Ja men det er fanme en brand fare uden lige
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2002 - 17:18 #5
Vil bare sige at jeg godt kan forstå runeevers når han anmelder benzon for dette...
Avatar billede benzon Praktikant
11. november 2002 - 19:04 #6
det er Omvendt john_stigers
Avatar billede milo Nybegynder
11. november 2002 - 19:12 #7
synes du burde lukke her benzon, du er galt på den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2002 - 19:35 #8
benzon> nej, jeg er ikke. DU er anmeldt af runeevers - læs hvad han skriver.
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
11. november 2002 - 19:53 #9
Nu kender jeg faktisk oxo ham gutten med vatklumpen og det virker sgu.
Well benzon jeg er enig i rune og i milo det er da dig der kommer med lamme indlæg
Avatar billede benzon Praktikant
11. november 2002 - 20:46 #10
url! > Lamme bemærkninger der er personligt hæftet, er på ingen måde acceptable hvis vi skal bevare den gode tone der generelt præger Eksperten. Du er hermed anmeldt.

john_stigers prøv at læse efter det er url! der er anmeldt så prøv at holde mund når du ikke har læst efter
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2002 - 21:00 #11
jge tror faktisk der er 3 brugere her der har misforstået det der blev skrevet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2002 - 21:02 #12
Men runeevers har nu faktisk ret ;)
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. november 2002 - 21:34 #13
benzon > Både du og url! er anmeldt. Håber der er nogen der vil se på det.
Avatar billede benzon Praktikant
11. november 2002 - 21:52 #14
runeevers, du er jo også anmeldt så jeg håber også der er nogen der gider se på dig !!!!!!!!!!!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. november 2002 - 22:01 #15
Det tror jeg godt de vil, jeg er nemlig totalt lækker :p
Avatar billede shors Nybegynder
11. november 2002 - 22:31 #16
benzon > Kan på ingen måde forholde mig til det du har gang i her! Runeevers kommer med et oprigtigt svar på en anden brugers problem og straks farer du op og agerer brandmajor!

Nu skal jeg jo ikke påstå, at du ikke er brandmand og har forstand på dette her, men alligevel, hvem har ikke lavet lidt hjemmelavet computer en gang imellem?? Vat og tape holder sgu 100%!

Sådan som jeg ser det, er dette intet andet end et forsøg, fra din side, på at få en verbal slåskamp igang her på Eksperten! Og til dette har jeg kun 2 ting at sige:

1. Du vil aldrig, om du så var politisk talsmand i folketinget, kunne slå runeevers i en verbal fight ( sorry - come again )

2. Det hører ikke rigtig hjemme her og du skulle måske overveje at melde dig ind i en diskussionsklub af en eller anden art!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2002 - 22:34 #17
shors> godt sagt :)
Avatar billede benzon Praktikant
11. november 2002 - 22:49 #18
shors >> LOL jeg tror ikke IDG har interasse i at der skal komme dumsmarte svar, der kan udsætte andre for fare

Du Aner vist ikke hvor stor en Brænd Fare det er at probbe Vat ind i et Modem, det er lige som vis du smider noget oven på et Fjernsyn, risikoen er der, og gæt hvad der er INGEN forsikring der vil dække det ergo er det et svar man ikke skal komme med, når der findes bedre løsninger !
Avatar billede shors Nybegynder
11. november 2002 - 23:14 #19
benzon > Nu forholder det sig jo således, som Ib-rene-cairo jo så udemærket beskriver her http://www.eksperten.dk/spm/281849, at: "højttaleren i et modem bliver langt fra så varm at den kan antænde noget som helst.
Forøvrigt benytter man forskelligt dæmpematriale i en højttaler. Det kan være mineraluld, uld eller vat, så det benyttes faktisk i færdige højttalere."

Selvfølgelig er jeg på ingen måde interesseret i at komme med "dumsmarte" svar der kan forvolde skade på andre mennesker, men det var jo egentlig heller ikke hvad jeg gjorde!

Jeg kom bare med min mening om denne sag og dine udtalelser, som jeg stadig ikke mener hører hjemme her!

Du kan garanteret blive ved med at pointere brandfaren ved dette lille "trick" som runeevers kom med, men det er jo ligesom ikke problemstillingen længere, vel?

Problemstillingen er at du opretter et helt spørgsmål der går direkte ud på at forklare runeevers, at du er eksperten på dette område og, at han ellers bare skulle bannes fra Eksperten på livstid!

Du skulle i stedet for bare have pointeret, i det oprindelige spørgsmål, at du ikke mener at det er en så god idé p.g.a. brandfaren og dermed have fået en dialog i gang om emnet, og samtidigt have opretholdt standarten for hvad man skriver og hvad man holder for sig selv!
Avatar billede url! Nybegynder
12. november 2002 - 02:13 #20
ok måske har jeg stukket næsen for langt frem... sorry for det drenge
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2002 - 11:15 #21
Benzon - Det nytter ikke at fortælle folk hvad IDG gerne vil have samtidigt med at du kalder dem dit og dat. Rune giver dig faktisk en undskyldning - Du kan lade være med at modtage den, men det giver dig på ingen måder ret til at fortsætte.

Rune - Du har selv forsøgt at stoppe det tidligt med din undskyldning - Så klapper man også lige hesten og sørger for at næste indlæg ikke kommer til at træde nogle over tæerne - Det var trods alt dig der kom til at starte det hele - omend det ikke var sådan ment.

Url - Har givet en undskyldning og den accepterer jeg ihvertilfald.

God dag.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. november 2002 - 12:05 #22
Hej Nikolaj. Kan ikke rigtig se hvornår jeg har undskyldt noget, og dernæst kan jeg slet ikke gennemskue hvad grundlaget i så fald skulle være. Det er helt og holdent benzon der er på vildspor, og at han så oven i købet blæser sig op og råber og skriger får mig til at undres i den grad over hvordan du når frem til at jeg har startet noget som helst. Jeg kommer med et seriøst svar i en seriøs tråd, og fordi benzon finder mit svar ukorrekt er der stadigvæk intet grundlag for at oprette en tråd som denne, istedet for blot at gøre opmærksom på sin indgangsvinklel til problemløsningen i den pågældende tråd.

Vil også gerne lige understrege at jeg absolut aldrig har haft til hensigt at træde nogen over tæerne herinde, så din påstand og 'moderlige' råd må stå hen til en anden god gang =)

Men never mind - håber det er åbenlyst
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2002 - 12:09 #23
Jeg opfattede slutningen af denne linie som værende en forklaring/undskyldning på en misforståelse - "Rent faktisk forholder det sig sådan at jeg har en kammerat der har løst selvsamme problem netop på den omtalte måde, og mit indlæg var ingenlunde postet i ond tro."

/Nikolaj
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. november 2002 - 12:18 #24
Ja ok, tolker bare ordet "undskyldning" anderledes end dig så. Men lad nu det ligge.

:o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2002 - 12:22 #25
Du har ganske ret i at jeg nok overvurderede dit indlæg, så vi lader det stå her :)