Avatar billede cequadret Nybegynder
10. november 2002 - 14:45 Der er 3 kommentarer

Mørkt når jeg ser film

Når jeg skal se en film med fx divx eller media player er den meget mørk.. Og det hjælper ike at bruge programmer som powerstrip der gør skærmen lysere for det er kun selve filmen der er mørk det er ligemeget hvad det er for en film..
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. november 2002 - 14:49 #1
http://www.eksperten.dk/spm/281372

Du har 10 min.

/jelzin
Avatar billede jelzin101 Praktikant
10. november 2002 - 14:53 #2
Nej det har du forøvrigt ikke, http://www.eksperten.dk/spm/230857 fordrer en øjeblikkelig deaktivering, eftersom du på ingen måde har reageret på de mange påbud du har fået.

cequadret deaktiveres hermed, evt. klager i den henseende kan rettes til info@eksperten.dk

/jelzin/CoAdmin.
Avatar billede ctacta Nybegynder
10. november 2002 - 14:54 #3
Det er kontrasten du skal justere i dit DirectShow filter. Du kan indstille kontrast og brightness inde i mediaplayeren og dermed gøre dine film mere lyse.