Avatar billede gribben Nybegynder
08. november 2002 - 19:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hp writer 7500+ 2x24 intern brænder - update

Jeg har prøvet på HP's hjemmeside, men ikke fundet noget der matcher.
Jeg har Win Me.
Brænderen kommer op med "at dette program kører ikke optimalt under dette styresystem?
Så hvor finder jeg update?
Avatar billede fido82 Nybegynder
08. november 2002 - 19:54 #1
på programmets hjemmeside
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2002 - 20:14 #3
gribben> hvilket program???
Avatar billede tarak Nybegynder
14. november 2002 - 08:38 #4
få fat i windows xp pro
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
14. november 2002 - 09:28 #5
eller win2000 pro
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 09:31 #6
Eller win98 - el. win95  - kom nu gutter... give penge ud for et OS for at få en brænder til at virke???? Så kan han lige så godt købe en anden brænder :)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
14. november 2002 - 11:54 #7
har du prøvet det link jeg kom med ?

driveren ligger i de fleste tilfælde i brænder programmet
Avatar billede gribben Nybegynder
14. november 2002 - 13:05 #8
Ja jeg har prøvet det link, men det er de drivere jeg har i forvejen fra programmet.
Jeg downloadede dem alligevel sidst, men det viste sig at være til Windows NT, så det var jo ikke så godt.

Jeg kan tilføje, at brænderen egentlig kører udmærket uden update, men det ville jo være rart alligevel at update, hvis altså bare der var nogen.
Og jeg giver ret i, at det vil være billigere at udskifte brænderen ;-)
Avatar billede sekam Nybegynder
14. november 2002 - 13:22 #9
Er det programmet Easy CD Creator du bruger?
Hvis det er, så hent den nyeste version på
http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/software_updates.jhtml
Avatar billede gribben Nybegynder
14. november 2002 - 14:39 #10
Tak sekam, det var lige det jeg søgte og har søgt efter længe.
Updates er nu installeret og kører fint.

Tak for hjælpen, du får alle point
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2002 - 14:52 #11
gribben> fedt at få hjælp, når man iukke kan finde ud af at komme med feedback ;) (6 dage uden féedback)
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
14. november 2002 - 15:49 #12
(6 dage uden féedback)

flere oplysninger fra starten kunne have hjulpet samt en bedre beskrivelse af problemet da der findes mange brænder programmer som fx nero og easy cd creator
Avatar billede sekam Nybegynder
14. november 2002 - 16:25 #13
Np. :)
Avatar billede gribben Nybegynder
14. november 2002 - 16:53 #14
Undskyld manglende feed back, men jeg har ikke fået nogen mail om besvarelser.

Grunden til det er, at jeg er gået over til ADSL og dermed fået ny e-mailadresse. Det i sig selv er ikke nogen undskyldning, men jeg har ikke haft andet end bøvl i 2½ måned og har ikke kunnet komme ind og etablere en adresse og dermed rette hos Eksperten.

Jeg var ikke klar over, at der var så mange forskellige "arter" indenfor HP brænder, det er måske derfor, jeg ikke selv kunne finde updates.

Håber alle er tilfredse nu.
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
14. november 2002 - 16:56 #15
helt iorden,husk og ret din nye mail adresse ide i expertens opsætning så du får besked når der er kommet svar