Avatar billede domino1977 Nybegynder
08. november 2002 - 14:55 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

PlexiGlas Kabinet!

Jeg har set det fedeste Kabinet i PlexiGlas....

Nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en?????

Helst indenfor Danmarks grænser da jeg ikke har mulighed for at købe det i udlandet!!!
Avatar billede themustangman Nybegynder
08. november 2002 - 14:57 #1
Jeg tror nu den slags er hjemmelavede...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
08. november 2002 - 14:59 #2
husk lige at plexiglas ret let bliver fyldt med statisk elektricitet
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
08. november 2002 - 15:39 #4
Var det dem du mente domino?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
09. november 2002 - 16:06 #5
domino gider du ikke lige give lidt respons her?
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. november 2002 - 08:10 #6
Nej det er mere et kabinet HELT i plexiglas!!!
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. november 2002 - 08:11 #7
Jeg har selv bygget et par kabinetter med "rude" i.... men jeg leder efter en HELT plexiglas kabinet!
Avatar billede nico2002 Nybegynder
12. november 2002 - 12:26 #8
Jeg har været lidt rund på nette, og fandt det her http://www.pcmods.com/list.asp?DepID=5&CtgID=96 det er godt nogen udlansk forhandler men håber det kan bruges.
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
14. november 2002 - 22:50 #10
Du kan ikke købe et disideret pleciglas kabinet, da de danske fohandlere ikke må sælge sådan nogen færdigsamlet, men du kan købe forskellige dele selv, og samle det.... Kig på steder som, www.midtdata.dk , www.studiedata.dk og www.chippen.dk
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
15. november 2002 - 09:10 #11
jeg tror du mene den der cube ting som er lavet af nogle proffesionelle
Jeg kan ikke lige huske linket men det jeg har set er ikke noget du kan købe men der er en guide til hvordan du kan lave det. tror godt jeg kan finde link hvis du vil have det
Avatar billede domino1977 Nybegynder
15. november 2002 - 09:36 #12
Bonzaialex -> Jeg tror du tænker på Frozencase!!
Avatar billede domino1977 Nybegynder
15. november 2002 - 09:39 #13
Vi I hvad jeg gør.... jeg laver sgu min egen!!!!

Regner med at starte på den efter Jul.... Hvis I gerne vil følge med i hvordan jeg vil lave den, så skriv lige til min email:
domino@tdcadsl.dk

og skriv i enmefeltet: PlexiglasCube.....

Så skal jeg sende lidt billeder + eskrivelse afsted, så snart jeg går igang!