Avatar billede cr Nybegynder
07. november 2002 - 14:29 Der er 5 kommentarer

Net send er sløv :(

En af mine kollegaer har startet en net send krig mod mig tsk tsk!

Nu har jeg bare et problem. Når jeg laver en net send til ham går det HELT vildt langtsomt. Når han sender går det helt vildt hurtigt??

Er der nogen som har nogle gode inputs til hvordan man forbedre sin net send performance?

Vi er begge på samme net, og kører på samme version af win2k. Endvidere har vi også samme 'puter.

Som i nok kan se er det vigtigt at jeg får min net send op i omdrejninger!!! Ellers taber jeg krigen :)
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
07. november 2002 - 14:40 #1
ved ikke hvordan man gør, men nok noget med portene? måske
Avatar billede hub Nybegynder
07. november 2002 - 14:41 #2
Ved ikke om det virker, men prøv at sende til hans IP fremfor hans computernavn-så skal beskeden ikke omkring DNS
Avatar billede cr Nybegynder
07. november 2002 - 14:45 #3
jeg tror ikke det er portene som giver problem, da vi som sagt kører på samme net og vores computere er sat ens op.

Jeg har forsøgt at sende direkte til hans ip men det gik også langsomt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. november 2002 - 14:46 #4
med vildt hurtigt, mener du så at han sender en og du modtager den med det samme eller at du modtager en masse på een gang *de bliver bare ved med at komme*
Avatar billede cr Nybegynder
07. november 2002 - 14:49 #5
jeg mener at han sender og jeg modtager med det samme. Hvis han har lavet en bat fil med net send i så ryger de alle af i løbet af no time og jeg har dem med det samme. Hvis jeg laver en bat fil med net send i så tager det ca 30 sekunder pr net send før den fyrer den næste af.