Avatar billede klas Juniormester
07. oktober 2000 - 13:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sorter efter dato . .

Hey,
på ens egen lille side hvor man kan se hvilke spørgsmål man abbonomere på . . kna i ikke godt lave så den sortere efter dato istedet for alfabetisk . . Totalt umuligt at finde et spørgsmål man var med i for et par dage siden når man ikke kender titlen på det . . .
Avatar billede retep Nybegynder
07. oktober 2000 - 13:34 #1
Enig :)
Avatar billede klas Juniormester
07. oktober 2000 - 13:38 #2
generlet synes jeg det er vildt svært at finde nogle gamle spørgsmål her på eksperten . .jeg har nu i 20 miutter prøvet at finde ud af hvad det er man skal skrive i \"kør\" menuen for at få det der lille program frem hvor man kan se sin egen Ip addresse . . det er noget \"win????? agtigt noget tror jeg\" . .men jeg har ikke kunne finde det selv om jeg ved at det har stået i rigtigt mange spørgsmål her på eksperten . .og nu hvor man endeligt skal bruge den ufficielle ekeperten ICQ active list er den ikke online . .fedest  :)
Avatar billede prodic Mester
07. oktober 2000 - 13:49 #3
klas : ipconfig - hehe
Avatar billede klas Juniormester
07. oktober 2000 - 14:12 #4
thanx - men det var winipcfg.exe jeg mente :)

Jeg sidder og går helt amok . .vi skal dele mit stofanet .  plejer ikke at være noget problem . .men nu virker lortet overhovedet ikke :)
Avatar billede prodic Mester
07. oktober 2000 - 14:20 #5
klas : nå det var den du ledte efter. Troede det var den anden.
Avatar billede admin Novice
09. oktober 2000 - 12:33 #6
klas: Der er forbedringer på vej  :)