Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

SourceArkiv

Admin,

Jeg har lige siddet med et umiddelbart hurtigt behov for en lille JavaScript komponent til at verificere at alle mine form felter var udfyldt. Jeg søgte på nettet efter en nem måde men havde ikke rigtig tid til systematisk at gennemsøge de mange script og tutorial sites der er derude. Så hvorfor ikke på eksperten ?!? :D

Nu kan man så spørge sig selv... JEG sad med det problem og er sikkert ikke alene, hvorfor ikke dele mit script med de andre i ånd med eksperten. Jeg har én gang givet point for det her, hvorfor skal andre spørge om det samme mange gange og spilde \"eksperternes\" tid med gentagelser på gentagelser ? (foretag en søgning på SMS - hvormange gange er der fx. ikke spurgt på en SMS sender ???)

Summa sumarum, hvorfor har vi ikke et område hvor vi kan ligge små programstumper og tricks til de brugere der måtte få brug for dem og derved minimere redundante spørgsmål og spare en masse tid...

Lige nu er vi jo nødt til at gøre ligesom her : http://www.eksperten.dk/spm/27817 - men det er der jo sikkert ikke mange ekspertenbrugere der ser ?

/ Lars
www.ljweb.com

PS. E-mailen virker stadig ikke her... men fik da 9 kopier med 2 tidsstempler af dit nyhedsbrev ... !
Avatar billede maniacdog Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:06 #1
Det er der vel andre sites til?
Eksperten er her jo kun til og besvare spørgsmål.
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:17 #2
maniac >> ja, men igen - hvorfor skal vi besvare samme spørgsmål mange gange istedet for at koncentrere os om at få udviklet bedre versioner af hvert enkelt script og på den måde højne standarden af vores løsninger ?

Og ville det ikke være bedre at samle disse relaterede emner på én site istedet for flere ? måske er det mig der er afsporet, men jeg kan da se et kanon potentiale i det.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:29 #3
Stadig så ville det da være nok med et \"link\" sektion til sites der har disse informationer?
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:38 #4
maniac >> problemet i mit tilfælde var netop at jeg kender disse links men ikke havde tid til at kigge 5-10 sites igennem efter det jeg søgte, når nu jeg er bruger af eksperten og ved hvilken kapacitet der her ligger
Avatar billede olebole Juniormester
06. oktober 2000 - 20:37 #5
<ole>
Lars >> Ja, gu\' er du da afsporet!...men absolut ikke i dette tilfælde!  *LOL*  :oD

Jeg finder det en kanin god idé - og faktisk har Erik Jacobsen, Jumper og jeg haft den oppe at vende tidligere. Om Eksperten har tid, ved jeg ikke - men ellers kunne vi jo selv lave et arkiv, som når der faldt lidt mere ro på tingene, kunne overdrages til Eksperten.

Vi kunne altså foreløbig være fire til at dele arbejdet, men lad os få en melding fra \'Valhalla\' først. ;o)
/mvh
</bole>
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. oktober 2000 - 20:49 #6
ole >> tak for tilliden... *host* *host*
Avatar billede maniacdog Nybegynder
06. oktober 2000 - 21:07 #7
hmm så kunne man vel indgå et samarbejde mht. til en søgemaskine som søger på de 5-10 sites du har?
:-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. oktober 2000 - 17:50 #8
olebole >> valhalla er \"gone fishing\"

maniacdog >> joda, meeennn, betaler du min timeløn ??? :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
07. oktober 2000 - 18:22 #9
ljweb> hvis du betaler mig så måske... :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. oktober 2000 - 11:03 #10
det kom der ikke meget ud af...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. oktober 2000 - 11:43 #11
ljweb>> Beklager, der var jeg ikke hurtig nok ! Jeg kan se du så mit svar på http://www.eksperten.dk/spm/28301.