Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:26 Der er 182 kommentarer og
1 løsning

SYGELIGT SKUMMELT!!!!!

Igår virkede det fint... men idag da jeg skal til at arbejde videre NÆGTER den at huske sessions.... den vil  abre ikke huske fra den ene side til den anden... hvaaaaaad i alverden får der galt??????
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:30 #1
jeg forstår
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:30 #2
ikke
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:33 #3
LIGEPLUDSELIGT KAN JEG BARE IKKE BRUGE SESSION(\"LORT\")=\"PWS\"

og så senere hente det frem igen..
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:35 #4
uanset hvad jeg gør.. hvis jeg laver 2 totalt blanke dokumenter virker det stadigtvæk ikke.........
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:37 #5
FUCK MAND BILLIGE MICROSOFT LORT!!!!!!! NU KAN JEG IKKE OMME EN SKID VIDERE HELLE NATTEN!!!! HVAD GÅR DER GAAAAAAALT?
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 02:52 #6
arrrgghhh... det r jo direkte sygt det her!!!!!

det virkede igår.. og INTET er ændret!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:15 #7
Ok... jeg holder vejret indtil der r en der svarer.....
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:16 #8
Okay.. så måske ikke..........
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:19 #9
Jamen.. alvorligt.... det r jo rablende sindsygt det her... noget der virker fint når man går i seng.... så næste faten sitter man sig ned for at arbejde videre på det.. OG SÅ VIRKER DET IKKE EN SKID!!!!!!! og HVAD KAN DER GÅ GALT HER

Fil1

Session(\"Anus\")=\"Jaaa\"
response.redirect fil2.asp
Fil2.asp
Response.write Session(\"Anus\")

Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:20 #10
DET BURDE DA VIRKE... IKKE??????????

Det gjorde det ihverfald igår......
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:22 #11
ARRGGGHHHHH Nu er klokken 20 minutter over 4!!!!!!!!!!!!

HVAD FANDEN HAR JEG LAVET HELE NATTEN?????

JEG HAVDE TÆNKT MIG AT LEGE LIDT MED ASP... MEN NÆHHHHHHH DET MÅ JEG IKKE!!!!!!

JEG HAR SIDDET I 4 TIMER OG LAVET INTET ANDET END AT SIDDE OG SPILLE MUSIK I WINAMP!!!!! DET R JO SKINGRENDE SINDSYGT!!!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:22 #12
Og så har jeg endda 39 i feber!!!!!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:23 #13
Og jeg er i praktik som børnehaveklassemedhjlælper... og så har en af de små vamle møgunger fanme smittet mig med børnesår!!!!!

Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:25 #14
¨Det startede med et lille sår der mindede om et myggestik... det kradsede ejg af.. så fik jeg 2.... så blev det til 4.. der så samlede sig i et stort.. og der springer bare små sår ud af det og det vokser sig større og større!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:26 #15
Så nu ligner venstre del af min hovedbund mest af alt en Pepporoni slice fra Marco Polo i Kolding!

-de smager faktisk ret godt!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:27 #16
Vil i prøve noget skummelt i win98??

åben filen Globe.ani i notesblok, sæt et xtra mellemrup på i slutingen... og gem den.....

I VIL BLIVE OVERRASKET!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:28 #17
Hvorfor r ekspertens logo egentligt så grimt?????
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:30 #18
Jeg tror ejg tager i skole i morgen... bare for at smitte alle møgungerne.. og ISÆR pædagoerne.. FUCK HVOR R DE DA DUMME!!!!!!

Vi skal synge godmorgen sang...

Nu begynder første time sang

Nu skal vi tegne sang
Nu skal vi lege sang
Nu skal spise sang
Og Farvel sang

nåhh jo.. så r der selvfølgelig oxo sangtimen!!

jeg har lyst til at synge Stik en kontorstol så langt op i pædagoens røv sangen!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:31 #19
Og så sendte hun en af de få seje drenge udenfor døren bare fordi han spurgte om hendes kastanje ko havde patter og fisse.......
Avatar billede znabela Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:32 #20
Der er vist nogen der burde ligge i sengen ligesom mig ! :oD
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:32 #21
Er der nogen der har hørt antiloop-One Purpose in life??

Teksten der er rigtigt god!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:33 #22
arrrgghhh.. hvis jeg ikke får det problem løst i morgen hopper jeg ud af mit vindue....(der er kun 1 meter ned)

JEG MÅ IKKE GÅ UDENFR HUSET FORDI DET LORT R SMITSOMT!!!!!!

JEG SKAL FIDNE UD AF HVORFOR DET SESSION LORT IKKE VIRKER EN SKID!!!!!!!!!

HJÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLPPPPPPP MIG!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:34 #23
Jeg forstår ikke hvad der kan få nogen til at vælge at være lærer....... det må da være verdens mest dødsyge og latterlige job!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:35 #24
hvis der r nogen der har icq... så gider i ikke svine ham ehr til??

han er den største spasser på jorden!!!

og så lugter han ALTID af hytteost!
Avatar billede znabela Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:36 #25
Gå i seng! :oP

Jeg er allerede på vej ... observer ... nu skriver jeg ikke mere ... er du klar ... er på vej ... se mig gå ... nu ...

reboot lortet!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:36 #26
Det sår jeg har.. det klør helt vildt.. emn når ejg klør så gør det ondt af lort til.. og der kommer sådan noget hvidt snaks ud!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:37 #27
JEG KAN IKKE SOVE!!!!!!!

gør ondt af lort til når jeg lægger mig......
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:37 #28
Er her nogen der kan lide eminem??

han r for sej!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:38 #29
KEnder i ikke det.. hvsi man har siddet ned i lang tid.. og man så rejser sig op og strækekr sig.. så besvimer mand......DET ER HELT VILD SJOVT :)))))
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:39 #30
FUCK JEG BLIVER SUR HVIS AT JEG FÅR DET HER SÅR LORT PÅ DE ÆDLERE DELE!!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:41 #31
hhmmm.... 30 indlæg og der er ikke nogen jeg kan bruge til noget.. det r for dårligt!

<Script Language=\"Vbscript\">

Msgbox \"Kan man bruge det?\"
</SCript>
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:42 #32
øvv.. billige lort!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:42 #33
I skulle tage og downloade Onky-Søn af Anus!!

DEN ER HELT VIDT SEJ!!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:43 #34
hvordan fanden kan man ahve et nick der hedder Pladask????????

DET LYDER DA SYGELIGT LATTERLIGT!!!!!

Men OleBole r helt vildt sejt...... lol
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:44 #35
De der små citat ting oppe i højre hjørne.. hvor kommer de fra?
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:45 #36
Og så ovre i bh klassen.. der skulle vi samle kastanjer.. og jeg var den der samlede flest af alle sammen... så da vi kom tilbage SKULLY vi dele dem!!!!!! HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET??? LÆRE SMÅ BØRN AT DELE????? KOMMUNIST SVIN TIL PÆDAGOG!!!!! Jeg gav dem havdelen.. og så gemte jeg resten i lommen... hehe.... jeg skal fanme ikke dele med nogen!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:46 #37
Weiard al Yankowitz r faktisk oxo heltvildt sej!!!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:46 #38
blazer : Gå i Indstillinger > Dit mini-site > Nederst... skriv der! :o)

Gi\'r det ikke lidt point? *FniZ*

- Parazite
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:47 #39
Forslag til eksperten!!!

Kunne det ikke være fedt hvis man kun kunne gå herind hvis man havde en microfon.. og så skulle alle kunne høre alt hvad de andre sagde??
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:48 #40
PArazite... ok.. du får et enkelt :)
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:49 #41
Hmm.. nej vent lidt... så blvier det jo lukket og så r der ikke så mange der læser det.....
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:50 #42
Har i set den nye Reklame for Tuborg super light??

med Norm??

DEN STYRER FOR VILDT!!!

FUCK JEG GRINTE FOR VILDT FØRSTE GANG JEG SÅ DEN!!!!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:51 #43
WoW! :o) *Danser polka og spiser bake rools*

- Parazite
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:52 #44
Jeg kunne godt tænke mig noget koldskål.....
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:54 #45
gad vide hvad der sker hvis man kortslutter en telefonsvarer??

hehe... mindede mig oxo om et sted hvor jeg så en reklame for et webhotel.. og så stod der oxo (er på nuvændende tidspuknt offline-deres kabler er blevet tygget over af en koloni af hulepindsvin fra sydperu...))

eller sådan noget.....
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:55 #46
bake rools??

DE SMAGER AF LORT!! FOR VILDT AF HVIDLØG!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:55 #47
hmm.. vhis der r nogen der abbonerer på dette spgs så blvier deres mail da småfyldt.....
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 04:58 #48
fuck det.. tvivler på at jeg får svar inat.... godnat...............alle sammen... undtagen 8800.... forde du ligner mit udslæt på min kind!!!!!!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 08:19 #49
Det er eddermame underholdende læsning!!!
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 09:25 #50
sygere end det meste
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. oktober 2000 - 10:11 #51
blazer>> Jeg formoder dette spørgsmål med efterfølgende kommentarer skyldes din feber, og forlader spm. 27821 med undren ???
Avatar billede powell Nybegynder
06. oktober 2000 - 11:04 #52
ARGH! Har læst alle indlæg, undrer over hvor, hvorfor man gjorde det, læser det lige igen...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. oktober 2000 - 11:15 #53
læser det igen....???

Jeg faldt ned af hesten i nat efter denne følgelton... og måtte lægge mig som om jeg havde feber...

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2000 - 12:58 #54
*lååååååååål*

blazer .. du må da ha\' drukket et eller andet du skulle ha\' røget .. du må da ha\' været på et sygeligt bad fucking trip!! *g*
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:14 #55
For satan......det var dog den vildeste gang lort jeg nogensinde har hørt fra 1 mand... ;-)

/JB
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:26 #56
DET HER ER ALTSÅ SKUFFENDE!!!!!!!!!

55 Indlæg... og ikke et eneste ejg kan bruge til noget.... det er altså for dårligt... jeg kan huske i de gode gamle dage da eksperten.dk var et SERIØST forum... tsk tsk.. SKAM JER!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:29 #57
Andres_Admin >>> du må da kunne forstå at man bliver en lille smule desperat når sådan noget latterligt lort sker...... og tdaugaard>>> Jeg har ikke  drukker eller røget noget... JEG ER HELT NORMAL!!!!!

se selv

http://www.eksperten.dk/spm/27283

hvis det ikke ebviser at jeg er helt normal såå.....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:32 #58
blazer, når man tænker på at de 43 er dig selv sååå *lol*
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:35 #59
Jaja... jeg ved godt at jeg ikke selv er helt uskyldig... men det er ikke nogen undskyldning for jer!!

Bare fordi jeg ikke kan svare( nok den største grund til at jeg stilelde spørgsmålet)- behøver i ikke at lade være!!!!!!!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:42 #60
Andreas_admin: Jeg tror jeg gør ligesom dig: Forlader spørgsmålet med stor undren.
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:43 #61
ARRGHHH HVAD ER DER AT MISFORSTÅ??????

HVORFOR VIKKER SESSION IKKE????????
Avatar billede gauntlet Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:48 #62
LOL!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:55 #63
Hmmm....... måske burde jeg lukke spørgsmålet... der r åbenbart ingen der gider at svare........
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 13:59 #64
Hmm.. har lige fundet ud af at der r en knap på venstre side af min mus... når jeg trykker på den går musen helt amok og jeg kan ikke styre den... sjovt.... jeg tror at jeg vil prøve at spille doom2 med den knap inde.......
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:02 #65
doom2 r sjovt..........
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:03 #66
Det er duke nukem 3d også!!!!!!

r helt vildt sjovt når man går på toilet...... LOL
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:06 #67
Nå.. jeg skal til læge nu... skal have pencilin.... eller hvis hun ser godt ud siger jeg at jeg har klyfilis elelr hvaddet nu hedder.. for så skal hun undersøge vandkanonen *G* men hvis hun r grim skal jeg nok bare have noget medicin... når jeg kommer tilbage så HÅBER JEG VIRKELIGT AT DER R EN DER HAR SKREVET NOGET DER KAN HJÆLPE MIG!!!!!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:32 #68
Du er fandeme sjov, blazer...

Har du andre underlige udfald???
Avatar billede gauntlet Nybegynder
06. oktober 2000 - 14:39 #69
spille duke3d på toilet? jowjow
sige man har syfillis for at hun skal undersøge vandkanonen? Sygeligt.

Overskriften på spm \"Sygeligt skummelt\" passer vist primært på dig, Blazer. Jeg tror du skal hoppe lægebesøget over, og kigge forbi på psyk.afd. nede på dit lokale sygehus.
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:29 #70
måske en sund måde at afreagere på ?
Avatar billede winkill Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:34 #71
Blazer > Det holder da 101% det her indlæg !! Tak for det bedste grin i lang tid.
Avatar billede rajo Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:41 #72
Blazer -> Jeg kan slet ikke klare det, jeg dør snart af grin.......... Du har reddet min weekend...
Avatar billede winkill Nybegynder
06. oktober 2000 - 15:56 #73
Hey gauntlet, tror du det er muligt at registrerer www.psyk.afd ???
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:01 #74
Hmmm... øv.. hun var fed og vammel.... er faktsik rimeligt klamt at tænke på at vores skattepenge går til at ansætte læger der ikke engang ser godt ud...... jeg havde håbet at det var nogenlunde som den film der r i min fars skab..... men næhh..... det var bare en fed kælling der tog n blodprøve og gav mig nogle vamle piller!!!!!

Hmm.. måske skulle ejg skrive et brev til nyrup....... r der nogen der har hans email adresse???
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:09 #75
Hmm..... jeg overvejer at lægge min dagbog ud på eksperten.......

hvad syntes i?????
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:20 #76
Hmmm.. dagbog- Januar

MANDS DAGBOG
Januar

Kære dagbog.
Du vil ikke tro, hvad der skete i dag.
Jeg løb rundt i ottetaller omme i baghaven og passede mig selv. Og hvad
skete der så ? Ved et tilfælde fik jeg øje på noget jord. Jeg gravede det
op, sikrede mig at få det hele med. Der var næsten to kilo, da jeg vejede
det. Jeg har tænkt mig at starte en samling. Jeg ledte naturligvis grundigt
overalt i baghaven men fandt desværre ikke mere, kun en del skrammel,
blandt andet en masse sten. Her til aften har jeg vasket dem og sat dem i
vinduet i noget koldskål. Det er meget smukt, når solen falder ind på dem.
Jeg har døbt dem, stenene. De skal allesammen hedder Gunnar.
Senere hen på aftenen ringede mor. Nu har onkel Ib igen sat ild til moster
Ella. Hvad skal det ikke ende med.

8/1
Kære dagbog.
I dag skete der mange mærkelige ting, og ikke alle var lige rare. Da jeg
var ude i skoven og lede efter jord, blev jeg nemlig stukket af en struds.
Det gjorde nas, men det gør nassere nu, fordi jeg klør i det hele tiden.
Jeg har tænkt mig at gå ud og finde den struds igen og klippe dens ben af.
Men jeg ved ikke, om man må. Dengang Bjarne klippede min fars ben af,
blev min mor i hvert fald sur.Jeg fandt i øvrigt ingen jord.
Flemming vil have mig med i deres revolutionære gruppe. De kæmper for
retten til at have seksuel omgang med vandreklitter. Men jeg glemmer
aldrig det møde, jeg var med til, så jeg gør det ikke. Optagelsesprøven
gik ud på, at man skulle sidde og se på en helt nøgen bordskåner en hel
aften. Den lå bare der og bød sig til, og man måtte ikke gøre noget. Altså
hverken seksuelt eller noget med gryder. Det kunne jeg ikke, jeg gad ikke
engang prøve.

9/1
Kære dagbog.
Da jeg vågnede, måtte jeg med rædsel indse, at jeg i løbet af natten havde
spist alle mine sovedyr. Både gorillagorm og cykelmyggen Egon. Det var
mærkeligt, for jeg havde drømt noget helt andet. Jeg drømte, at jeg stod
og puttede gamle, defekte lamper ind i bagagebokse i Vejle. Hvad har det
at gøre med tøjdyr ?
Jeg var inde og få mit jord vurderet. Han var ekspert, og han mente, at
der var for mindst 1/6000del øre. Men jeg solgte det ikke, for priserne
stiger.
Her til aften har jeg lavet mad. Til forret fik jeg remoulade.
Så havde jeg ikke mere, så jeg blev nødt til at spise noget jord. Det var
lidt ærgeligt, men så kommer der jo pubæ, og så kan man jo få fat i det
igen på den vis.
Mor ringede og brokkede sig. \"Fars hoved triller hele tiden af\", sagde hun
igen og igen. Til sidst lagde jeg røret på.

10/1
Kære dagbog.
Jeg er meget nervøs i dag, jeg kan ikke skrive meget. Der står en bande
elsdyr udenfor, og hver gang jeg løfter gardinet og skuler ud, står de og
stirrer tilbage på mig. Jeg håber ikke, det har noget at gøre med dengang,
jeg trampede i onkel Bjarnes ymer. Men jeg kan da heller ikke se, hvad det
skulle komme dem ved.

11/1
Kære dagbog.
Elsdyrene er væk. I nat var jeg ovre og stjæle noget af naboens jord. Hele
dagen har jeg gået og tænkt på fløde. Tænk, hvis verden var en stor skål
salat. Som spæd hjulrede jeg over regnorme. Nej, nu går det for hurtigt.
Jeg må begynde et sted.Som spæd hjulrede jeg over regnorme.
Hvad var det jeg ville sige ?
Flemming ringede. Han spurgte, om jeg ville være med til at tage ud på
landet. Så kunne vi samle snegle og trampe rundt i dem ligesom i gamle
dage. Nå, men jeg ville ikke. Flemming kom dog alligevel. Han havde
Gustav med.
Gustav er åndsvag. Gustav er et æsel. Da Flemming var ude at tisse, blev
jeg nysgerrig og skar det over. Jeg havde hørt, at delene kunne leve
videre hver for sig. Men det kunne de ikke, eller også ville de bare ikke.
Selvfølgelig var det dumt. Når mor finder ud af det,
kan jeg godt vinke farvel til min ugentlige blyantspidser.

12/1
Kære dagbog
Mor fandt ud af det. Hun kom forbi i morges med diverse kød. Først slog
hun mig fire gange med noget flæskesteg. Så bankede hun mig med
oksemørbrad. Herefter slog hun seks af mine tænder ud med en stor
frossen laks.
Og til sidst gennemtævede hun mig med medister. Som om det ikke var
nok.
Men i et sidste raserianfald brækkede hun ryggen på mig med en
culottesteg.
Jeg fik det bedre i eftermiddags, men jeg kedede mig.
Jeg besluttede mig for at se, hvor mange gange jeg kunne sige \"cykelsalat\"
uden at blive træt af det. Jeg nåede til fem, så blev jeg sulten,
og jeg skilte min cykel ad og lavede en salat, som jeg spiste og som
smagte godt, men jeg kedede mig jo alligevel. Så talte jeg, hvor mange
gange min guldhamster Gnokster mon fes i timen. På 8 timer nåede jeg til
nul. Men jeg tror, den fik dem listet ud på en eller anden måde, for den
lugtede wammelt.

13/1
Kære dagbog.
Jeg var ovre ved Flemming. Hans kat havde fået killinger, og det var ikke
meningen. Men vi kunne ikke få os selv til at drukne dem, så i stedet
blendede vi dem. Det har nok gjort nas, men nu er de meget stille.
Senere kom far på besøg, og jeg stak øjnene ud på ham.
Jeg har siddet hele aftenen med fingerspidserne nedsænket i smøreost.
Moster Hulda siger, at når man gør det, forsvinder støvet inde i stuen.
Da jeg var på lokum i morges, fik jeg en glædelig overraskelse: min
bændelorm har fået hvalpe. De ser så søde ud med store ører og alting. Jeg
har læst et sted, at de er vilde med kaninpiller, så jeg åd tre kilo her
til aften. Det er jo kun jul en gang om året. Hvornår, i øvrigt ?

14/1
Kære dagbog.
Min guldhamster er syg, jeg tror, den har kighoste. Den hoster godt nok
ikke, men når man træder på den, piber den. Det er et sikkert symptom.
Jeg har forsøgt alt, men den er ikke så rask, guldhamsteren, som hedder
Gnokster, thi den er nemlig syg.
Jeg ringede til moster Hulda, hun har altid en masse gode råd.
Hun sagde, at før den kunne blive rask, skulle jeg kravle op i byens
højeste træ med mine sko fyldte af husblas. Herefter skulle jeg med
skiftevis dyb og skinger stemme fortælle hamsteren et eventyr fra de
russiske stepper. Under hele processen skulle den være nedsænket i ymer.
Jeg har gjort det, men hamsteren blev ikke rask, så jeg blev lidt sur og
trampede på den nogle gange. Jeg har sagt undskyld, men jeg tror, den er
sur på mig.
Her er så stille.

15/1
Kære dagbog.
Mor ringede. Hun sagde, at far var væk. Hun havde sammen med dem fra
husmoderforeningen drevet klapjagt på ham hele dagen i byens gader, men
de havde ikke fundet ham.
Hun var meget sur og sagde, at når hun fandt ham, ville hun køre ham
igennem symaskinen et par gange, med korssting, men på den anden side,
det har hun gjort før, og det blev han jo ikke bedre af.
Så kom vi til at tale om onkel Ejnar, som også en skønne dag var
forsvundet, og som familien først fandt tolv år senere. Han havde gemt sig
i et køkkenskab, men han plejede altid senere hen at sige, at det havde været
tolv hyggelige år.
Nå, men de fandt far her til aften. Han lå under sengen og gnavede i en
gulvplanke. Mor overreagerede lidt. Her til aften er far blevet indlagt
med tres brud på rygsøjlen. Men mor har forklaret ham, at det jo bare var
fordi, hun var blevet nervøs for, hvad der kunne være sket ham, at hun
tændte sådan af.
Der er sket noget mærkeligt: alle mine drømme er på hollandsk, jeg fatter
ikke en brik af, hvad der sker.

16/1
Kære dagbog
I dag er VM i kropsåbninger begyndt.
Jeg holder med Norge.

17/1
Kære dagbog
I dag var jeg ovre ved Flemming.
Vi lavede fis med hans forældre og har fyldt deres vandseng med koldskål.
Men de opdagede det ikke. Da de sov, lavede vi noget sjov. Vi gik ind og
klippede dilleren af hans far. Han får et chok, når han vågner i morgen.
Da mor hørte det, blev hun sur. Det bliver hende, der kommer til at tage
skraldet, sagde hun og stak i mig nogle gange med en skruetrækker. Men
dilleren ville hun gerne have. Hun har tænkt sig at fylde den med
flødeskum, så kan hun skrive med den på diverse kager og bagværk.
Vagn ringede og sagde, at han var hemsk ledsen for det i går med hønsene.
Hvem er Vagn ?

18/1
Kære dagbog.
I dag har jeg fået arbjede hos onkel Gilbert.
Han vil have mig til at hamre i måger. Jeg har fået en hammer, og så skal
jeg gå rundt og finde døde måger nede ved stranden. Når jeg finder dem,
skal jeg hamre i dem i nogle minutter.
Jeg får tres øre i timen, mere kan jeg ikke få, for han skal konkurrere
med både polske og thailandske mågehamrere, og de får ikke nær så
meget.
Jeg arbejdede i to timer, men så fandt jeg ud af, at der var kedeligt. I
stedet vil jeg forsøge at lave et hav omme i baghaven. Jeg har regnet den
godt ud. Jeg skal bare hver dag fyrre gange gå ned og drikke af havet og
så gå op og tisse i baghaven.\'
Hvis Flemming vil hjælpe mig, skulle det være gjort i et snuptag.

19/1
Kære dagbog.
I dag er der virkelig sket noget sensationelt. Det er vildt. Jeg fortalte
det til Flemming. Han var enig. \"Det er vildt\", sagde han. Så sad vi længe
og skulede til hinanden, men ingen turde for alvor gøre det, vi begge
tænkte på at gøre.

20/1
Kære dagbog.
Her i morges da jeg vågnede, lugtede jeg så dejligt.
I nyhederne klokken tolv sagde de, at forskere har fundet ud af, at mudder
smager godt.
Senere hen kom nogle spejdere forbi, de samlede leverpostej ind til
genbrug. Jeg havde ingen leverpostej. Det tætteste jeg kunne komme var
nogle
søm, men det sagde de var helt i orden, det ville ingen lægge mærke til.
FORRESTEN! Måske kan jeg vinde en rejse til Norge. I hver Kellogs
Cornflakes pakke ligger der gemt en orm, og når man har samlet tres, kan
man
sende dem ind og tage del i lodtrækningen.
Jeg har nu 58. De 57 af dem hedder Flemming, den sidste hedder Kejser
Frans.

21/1
Kære dagbog.
Mor kom forbi. Hun var meget deprimeret, hun er nået til den kritiske
alder. Hun sagde, at hun havde forsøgt at file sin pulsåre over med et
lånerkort, men ak nej, om jeg ville hjælpe hende. Vi forsøgte en del ting.
Først lagde jeg hende på brødristeren og tændte for den. Hun begyndte at
ryge og sige lyde, hvoraf jeg kun opfattede ordet \"nas\", men efter en
times tid opgav jeg, hun kunne ikke dø. Nå, vi måtte prøve noget andet.
Jeg har læst et sted, at den nemmeste måde at tage sig eget liv på er at
blive ved med at spise synåle, og det prøvede vi så.
Da hun havde spist syv kilo ombestemte hun sig og ville alligevel gerne
leve videre. Dumme gamle sæk.
Resten af dagen har hun siddet ude på mit lokum og haft det ikke helt så
godt.

28/1
Kære dagbog.
Jeg har overvejet at investere i et gammelt, brugt æsel og køre de
europæiske veje tynde. Mon de fås med sidevogn ? Flemming vil nemlig
gerne med.

29/1
Kære dagbog.
Mig og Flemming har lavet et band: \"The husblas\".
Flemmings onkel kender en, der engang har købt et skrivebord af en, der
har et pladeselskab, så det skulle være en smal sag at få indspillet en
plade.
Vi har skrevet en sang: \"Skat, hæld venligst ikke mere stearin i mit øre.\"
Det er en meget smuk sang som handler om, at vi skal behandle vores
guldhamstre bedre, end vi gør.

30/1
Kære dagbog.
Mormor kom. Hun er blevet religiøst vakt, og hun læste højt for mig af
biblen. Jeg blev meget imponeret. Især over det der kapitel, hvor Jesus
går på koldskål. Tænk, hvis man kunne det!
Jeg synes også, at det er meget sejt, der hvor Jesus viser sine disciple,
at han kan køre på cykel uden hænder.
Synd, at de absolut skulle skyde ham ned fra det træ, og så endda på
juleaften.

31/1
Kære dagbog.
Her i morges fandt jeg en død gnu under min seng. Jeg syntes det var lidt
ubehageligt, og har været nede i Brugsen og købe nogle gnulys. Når man
tænder dem, kan man være helt sikker på, at gnu\'erne holder sig væk.
Her i eftermiddags spillede mig og Flemming ishockey. Vi havde ingen
puk, så i stedet brugte vi en gammel fejebakke. Vi havde heller ingen stave, så
vi brugte nogle a4ark. Vi havde ingen mål, men jeg havde nogle
vitaminpiller, der kunne bruges.
Jeg vandt 60nul.
Flemming sagde, at det var fordi vitaminpillerne var for gamle.

(www.alexanderband.dk)
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:21 #77
Fortsættelse følger......??

måske......
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:39 #78
du er meget syg
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 16:48 #79
nej.. jeg har bare hørt for meget Otto Brandenburg..........
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:23 #80
...og spist for mange ostefisk...
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:33 #81
hvad fanden r ostefisk??????
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:37 #82
r d rgtg klg
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:37 #83
mn vklr r gt - stkkr
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:43 #84
Uhh.... en kode??

er du rigtig klog?

Min vikler er gået i stykker......

FUCK JEG ER SEJ TIL AT DEKRYPTERE TING!!!!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:43 #85
For satan da... Det er fandme god underholdning det her...

Tror Blazer kan spinde guld på den dagbog...

Jeg vil straks tilbyde at livestreame nogle events fra den lukkede, for dette må verden ikke gå glip af...
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:46 #86
jmn d kn kk gtt hvd vklr btdr
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:46 #87
g nj d btdr kk vklr
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:51 #88
Jamen du kan ikke gætte hvad vikler betyder

og nej det betyder ikke vikler....

hmmm

V.I.K.L.E.R

Vi Ikke Kommunistiske Lærere Er Rare .........

ahh.. du hentyder til min kommunistiske lærer.....

bytheway... kunne ikek finde poul nyrups mail adresse....

Rasmussen, Poul Nyrup, statsminister, Allégade 6 A, 2000 Frederiksberg; postadresse: Statsministeriet, Prins Jørgens Gård 11, 1218 København K, tlf.: 33 92 33 00 (lok. 22201) (telefax: 33 11 16 65). Ringkøbing Amtskreds (S)

er der ikke nogen af jer der har den????
Avatar billede gauntlet Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:02 #89
Winkill: ingen .afd top level domain = ingen psyk.afd - desværre :)
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:04 #90
dt gr mgt gdt md dn afkdnng - mn d hr stdg kk gttt hvd vklr betdr
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:05 #91
Gad vide hvad Birthe Khær mener med skumbus??????
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:09 #92
nå.. men så gvier jeg op.. hvad betyder vikler... hey vent... vilkår??
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:12 #93
nj - kn d vrklg kk gtt dt - dt r d bgstvr jg kk brgr
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:16 #94
ostefisk>> Dyr forekommende på mejerier... Ingen skelet - kun brusk...
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:21 #95
h h d kn kk gtt dt *LL*
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:42 #96
vilkår?????

hmm... har du nogle ostefisk til salg??
Avatar billede gauntlet Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:49 #97
www.alexanderband.dk -> dagbog er noget af det fedeste jeg længe har læst.

Utraditionelt spørgsmål (og første gang i flere uger jeg har været over 100 mails på én dag)
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:54 #98
Det aller sjoveste er de breve de sender ind.. FUCK HVOR ER DET HYLESKÆGT!!!!!!!!
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 18:56 #99
hmm.... dette spørgsmål r snart oppe på 100 indlæg.. r det ikke en slags rekord??

OG JEG HAR STADIGTVÆK IKKE FÅET ET ENSTE SVAR PÅ MIT SPØRGSMÅL........

Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 19:04 #100
D skl br klmr kkkssn - s gr dt hl d sg slv - ngn prblmmr - jg hr slv gjrt dt mng gng
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 19:50 #101
hmmm.... 101 beskeder nu.......
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:43 #102
blazer>>> et lille tip: vokaler
...du fik det ikke fra mig...

(102 beskeder)
Avatar billede denboj Nybegynder
06. oktober 2000 - 22:44 #103
rfgh d hr rt - flt rbjd
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:23 #104
jg r s dgtg!!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:23 #105
:)
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:24 #106
vll hv lvt n sml md , mn dt m jg j kk...  tg dn!
Avatar billede stp Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:44 #107
Det er første gang jeg bruger eksperten. OG....
er det bare mig, eller er i underlige??????
Avatar billede blazer Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:48 #108
det er bare dig......vi er helt normale!
Avatar billede stp Nybegynder
06. oktober 2000 - 23:52 #109
nå, ja, måske er jeg ikke helt normal alligevel
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 01:00 #110
stp nj nj sdn m d slt kk frst dt - v lgr br - jg gr hvrtlfld - jg vd kk md blzr
Avatar billede stp Nybegynder
07. oktober 2000 - 01:27 #111
Nå, Nå, så deeeeeeet
Avatar billede stp Nybegynder
07. oktober 2000 - 01:32 #112
AAAA... NU fes den ind. Vokaler!! ha ha
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 02:45 #113
blazer - jeg synes egentlig lige jeg vil fortælle dig at jeg synes at din skrivestil er totalt fed - har du aldrig tænkt på at prøve på at få udgivet noget - du kunne eventuelt forsøge at skrive en novelle eller lign og prøve at få den udgivet - jeg tror du har potentiale.
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 02:47 #114
O! the lowness of him was beneath all up to that sunk to! No likedbylike firewater or firstserved firstshot or gulletburn gin or honest brewbarret beer either.

(James Joyce)
Åh! sikke lav han var under alt indtil da sunket op til. Ikke noget vellidt ildvande eller friskbrændt fusel eller gin til tarmbrand eller ærligt brygtønde øl heller.
(Dansk oversættelse)

Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 03:47 #115
www.alexanderband.dk er en af de fedeste hjemmesider jeg nogensinde har set *LÅL*
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 04:45 #116
blazer - hvilken sammenhæng er der mellem dig og alexanderband ? ? ? den er totalt fed
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. oktober 2000 - 08:42 #117
KENDTE I IKKE ALEXANDERBAND???

I er eddermame gået glip af noget!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 12:17 #118
Jeg kendte den ikke. men da jeg nævnte siden på IRC networks fandt jeg ud af at siden er et par år gammel.. jeg brugte det meste af natten på at læse breve og dagbog.. sidder stadig med tårer i øjnene...

Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 12:25 #119
gauntlet/ af grin ?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 12:29 #120
JA SGU! :o))
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:20 #121
Har I gjort opmærksom på, at I fortjener et snobrød?? (Hvis I har læst hele dagbogen...)
Avatar billede denboj Nybegynder
07. oktober 2000 - 14:37 #122
jeg er fuldstændig ødelagt idag - jeg var på alexanderband hele natten - for ti minutter siden bragede jeg ind hos underboen ved en fejltagelse fordi jeg troede det var hos mig selv
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 16:18 #123
LOL
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. oktober 2000 - 16:19 #124
Jeg tror faktisk dette er en af de skæggeste indlæg i min tid på eksperten ;)
Avatar billede blazer Nybegynder
07. oktober 2000 - 19:30 #125
heeh.. mange tak for komplimenterne :)))

Ja.. ALEXANDERBAND ER DIREKTE GENIALE..... der er ingen forbindelse mellem mig od dem desværre.... andet end at jeg er en stor fan :))

de er sygeligt sjove :)))
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:16 #126
blazer>>> Hvis du viser dem dette spm. bliver du en del af bandet med det samme!  :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:26 #127
Stadig et meget underholdende indlæg, men hold kæft hvor tager siden lang tid at hente nu med 56 k....

fårrkkk
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. oktober 2000 - 23:31 #128
nikolajdu>> DET SIGER DU IKKE!!!  Men det er så absolut det værd! :o)

Alle>>>  http://www.eksperten.dk/spm/28029
Avatar billede blazer Nybegynder
08. oktober 2000 - 13:44 #129
hehe... ku være fedt at komem med..... bytheway... i har vel hørt deres mp3´r?????
Avatar billede denboj Nybegynder
08. oktober 2000 - 13:50 #130
jo for søren - mp3\'erne er uovertrufne
Avatar billede tnh Nybegynder
10. oktober 2000 - 03:40 #131
Det her er griner\'n ;)

HOV! Hvem er du som har scoret pointsenenene?

-> tnh
Avatar billede rfogh Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:59 #132
Det var spørgsmålsstilleren...
Avatar billede dr.com Nybegynder
11. oktober 2000 - 02:17 #133
\"Du er kun smuk når jeg er stiv\"...hold kæft den er go´.
De sku´ ha´ en hoplanål for den side.
Avatar billede blazer Nybegynder
12. oktober 2000 - 04:36 #134
hoplanål???????
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 15:10 #135
Otto Leisner
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. oktober 2000 - 15:28 #136
Den gode gamle Otto-dreng :o)  http://cgi.dr.dk/dr75/kliparkiv/?kat=23&id=438  - 1968
Avatar billede rfogh Nybegynder
16. oktober 2000 - 18:50 #137
Avatar billede 2short Nybegynder
30. oktober 2000 - 18:18 #138
Hvis man godt kan lide bananer...
Er dette så rigtigt?

msgbox \"Phunky Bananas\",yes,true =1

Hjælp mig bläZer!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
30. oktober 2000 - 20:05 #139
if user=2short then bananas:=2short
else bananas:=store
Avatar billede blazer Nybegynder
02. november 2000 - 21:21 #140
Det afhænder af hvad fase månen er i..hvis den er i nummer 27 er det rgtigt nok..ved alle andre er anus bedst!

Så jeg vil nok anbefale dig at skifte til libresse!
Avatar billede 2short Nybegynder
02. november 2000 - 21:32 #141
Hvis man går med et libresse i anus i 17 dage, og der er begyndt at komme mug på det, skal man så skifte det?

HJÆÆLP mig
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. november 2000 - 08:09 #142
Gynækolog, min ven. Gynækolog...
Avatar billede 2short Nybegynder
05. november 2000 - 20:09 #143
Fragmenter af en dagbog:

Da jeg lå i min seng og ville stå op,
kunne jeg ikke. Jeg kom i tanke om at jeg
var spændt fast.

I opholdsstuen kom jeg til
at stikke en mikado-stang i øjet på
Holger. Han grinede bare,
men mændende i de hvide kåber blev meget sure,
de gav mig sprøjte og piller.
Så kom jeg på flyvetur.

I en drøm så jeg Pjerrot tale
med en flyvende gris.
Drømme kan gå i opfyldelse og blive virkelige.
Jeg vil bare sidde her og vente på den
flyvende orne.

Stadigt intet tegn af hverken Pjerrot
eller den flyvende gris.

Jeg fik en ny trøje i dag.
Den er ren og hvid og dufter godt.
Jeg kom til at savle på den.

Hvorfor er bøgetræet så stort?
Hvem har gjort det det?
Jeg synes det er uhyggeligt...
bare det ikke slår...

Hvor er du, Pjerrot?

Fandt ud af, at man kan
kaste puder op i luften og sådan..
det er vildt sjovt!

PS. Kender i navnet og evt. addressen på en god gynækolog?
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. november 2000 - 09:37 #144
Jeg tror det er en psykiater du mangler...
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. november 2000 - 09:41 #145
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. november 2000 - 09:55 #146
et meget brugbart link... Har straks rettet henvendelse til de ypperste indenfor faget, da jeg har nogle ting fra min barndom, der skal rettes op på.....
Avatar billede 2short Nybegynder
16. november 2000 - 16:55 #147
Jeg elsker aber.
Dyrehandleren solgte dem for fem kr pr styk.
Jeg syntes der var ret mærkeligt, efter som
at de normalt koster 5000 pr. styk.
Jeg besluttede for ikke at lade mig narre,
så jeg købte 200.
Jeg kan godt lide aber.

Jeg tog mine 200 aber med hjem.
Jeg har en stor bil.
Jeg lod en af dem køre.
Han hed Sigmund
Han var åndssvag.
Der var i det hele taget ingen af dem der
var særligt kvikke. De blev konstant ved med
at slå sig selv i bollerne.
Jeg grinede.
De slog mig i bollerne.
Jeg holdt op med at grine.

Da vi kom hjem drev jeg flokken ind i mit værelse.
De tilpassede sig ikke særligt godt til deres nye
omgivelser.
De hvinede og kastede sig i store hastigheder af sofaen
og smadrede ind i væggen.
Selvom det var sjovt i starten, mistede det glansen
halvvejs inde i den tredje time.

To timer senere fandt jeg ud af hvorfor
aberne var så billige:
De døde allesammen.
Ingen synlige dødsårsager.
De faldt ligesom bare omkuld.
Lidt ligesom når man køber en guldfisk og den
dør fem timer senere.
Satans til billige aber.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Der lå 200 døde
aber over det hele i mit værelse; på sengen, i skabet,
hængende i min reol. Det lignede 200 uldtæpper.
Jeg prøvede at skylle en ud i toilettet.
Det virkede ikke.
Den sad fast fast.

Så havde jeg én død, våd abe, og ethundredenioghalvfems døde,
tørre aber.

Jeg prøvede at lade som om at de bare var udstoppede.
Det virkede i et stykke tid, indtil at de begyndte at
rådne.
Det begyndte at lugte rigtigt dårligt.
Jeg skulle pisse, men der var en død abe i mit lokum,
og det var for pinligt at ringe til en blikkenslager.
Jeg var flov.

Jeg prøvede at stoppe forrådningen ved at fryse aberne.
Desværre var der kun plads til to ad gangen i min fryser,
så jeg var nødt til at skifte dem ud hvert 30 sekund.
Jeg var også nødt til at spise al maden der var i
fryseren, for at det ikke skulle blive dårligt.
Jeg prøvede at brænde aberne, men lidet vidste jeg at min seng
var flambar. Det var der aldrigt nogen der havde fortalt mig.
Jeg måtte slukke ilden.

Så havde jeg én død, våd abe i mit toilet, to døde, frosne aber i
min fryser, og ethundredeogsyvoghalvfems døde, forkullede aber i
en stor bunke på min seng, og lugten var ikke ved at blive bedre.

Jeg blev ophidset af min manglende evne til at bortskaffe
døde aber, og desuden skulle jeg rigtigt meget på toilettet.
Så jeg begyndte at slå vildt og hidsigt på en af aberne.
Jeg fik det bedre.
Jeg prøvede at smide dem i skraldespanden, men skraldemanden sagde
at man ikke måtte smide forkullede primater ud.
Jeg fortalte ham at jeg havde en våd én.
Den ville han heller ikke tage.
Jeg gad slet ikke spørge om de frosne.

Jeg fandt endeligt frem til en løsning:
Jeg gav dem væk som julegaver.
Mine venner vidste ikke rigtigt hvad de skulle sige.
De lod som om at de kunne lide dem, men jeg kunne se at de løg.
Utaknemmelige narhoveder.
Så jeg slog dem i bollerne.
Gud, hvor jeg elsker aber.
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 17:26 #148
jamen det er rigtigt
Avatar billede rfogh Nybegynder
21. november 2000 - 19:10 #149
Den er blevet om muligt endnu bedre!!!

2short har gjort det igen!!!

Er det dig selv, der skriver???
Avatar billede gauntlet Nybegynder
23. november 2000 - 17:34 #150
fårk.... jeg har .. nej.. grineren... argh I er sjove.. lol lol lol.. den med aberne er GULD værd!!! Hvis nogen vil, kan de få lov at bruge mit domain til den slags tekster, og dagbøger!!!

Avatar billede 2short Nybegynder
26. november 2000 - 11:18 #151
jeg er ikke sikker på om det er mig der skriver...
nogle gange får jeg nogle blackouts eller noget, hvor jeg bagefter ikke ANER hvad jeg har lavet
fdfsdcxasdgAAAAgsdfg

Jeg har en kat.
Den hedder Ambrosius.
Den kan godt li\' cornflakes.
Den er åndsvag.

En morgen fandt jeg Ambrosius i brødristeren.
Hvad lavede den der?
Hvad skulle jeg gøre?
Jeg kom til at tænde for brødristeren.

Jeg havde en kat.
Den hed Ambrosius.
Den ku\' godt li\' cornflakes.
Den var åndsvag.

HVAD! Det har jeg ikke skrevet FUCK MAND jeg har brug for hjælp, nogle piller eller noget...
Avatar billede denboj Nybegynder
26. november 2000 - 13:28 #152
det var godt nok en af de tyndere LOL
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. november 2000 - 16:34 #153
Ambrosius??? Roben og Knud??? Fra \"Tine Pingvin\"???
Avatar billede 2short Nybegynder
29. november 2000 - 18:38 #154
OG:

Hop Hop Hop Hop Hop Hop
Ud i Sneen Egern
Ud i Sneen Lille Egern
Lille Bonnie Egern
Ud i Sneen Egern

OG:

Hop Hop Hop Hop Hop Hop
Ud i Sneen Lille Egern
Lille Bonnie Egern
Ud i Sneen Egern aaahaa

Hop Hop Hop Hop Hop Hop
Ud i Sneen Lille Egern
Lille Bonnie Egern

hop pa pa pa pa pa pa pa hop hop pappappapa
Ud i Sneen Lille Egern
Lille Bonnie Egern
Ud i Sneen Egern
(Ud i Sneen Egern)

www.robenogknud.dk
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. november 2000 - 19:05 #155
Jeg elsker dig Bøssekeld (jeg elsker dig Bøssekeld)
Elsker dig Bøssekeld (jeg elsker dig Bøssekeld)
Du\' stjernen i mit liv (du\' stjernen, stjernen i mit liv)
Avatar billede lassegj Nybegynder
29. november 2000 - 19:10 #156
Fuck, det her er sindsygt (og sjovt!!!) :-))
Avatar billede rfogh Nybegynder
30. november 2000 - 16:31 #157
Kender du den om Rudolf?
Avatar billede 2short Nybegynder
02. december 2000 - 17:32 #158
Jaa, joo, det er da sjovt nok...
Synes bare at det er længe siden at vi har hørt noget fra ham bläzer...
Måske er han begyndt at gå skole igen??
Avatar billede 2short Nybegynder
02. december 2000 - 17:36 #159
Kom hjem fra skole i torsdags med 39.2 i feber...
ikke sejt. har det bedre nu.
Avatar billede 2short Nybegynder
06. december 2000 - 09:39 #160
ARGH, HALLO!
Hvorfor vil den ikke compile??
HVAD snakker den om?
DER ER IKKE FEJL I MIn kode...:

If moonphase=\"dark\"=13,5+½
Then Run \"EAT THE BANANA\"
Else Don\'t

Argh
Avatar billede 2short Nybegynder
06. december 2000 - 09:45 #161
HALLO! er der nogen der har set det der pyrus julekalender? DET ER DA TOTALT urrealistiskt!!!
Jeg mener, de der to piger der bliver tryllet små... DE ER DA SYND FOR DEM! DE FÅR ALVORLIGE PSYKISKE PROBLEMER NÅR de engang bliver voksne...
Forestil jer dette her:
En af pigerne sidder med en kæreste og snakker.
Hun siger pludseligt:
Da jeg var lille blev jeg passet af nogle nisser på et arkiv i københavn...
Kæresten tror hun er sindssyg og forlader hende,
og på et eller andet tidspunkt bliver pigen indlagt og smækket i spændetrøje...
alt sammen fordi at hun blev passet af de nisser.
Det er for dårligt.
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. december 2000 - 17:09 #162
Spørgsmålet er, om de ikke ville tage større skade af at blive passet af Bertramsen?!?
Avatar billede 2short Nybegynder
06. december 2000 - 19:06 #163
puhaha ja jeg må have et glas koldskål
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. december 2000 - 19:12 #164
STIVE GRØNLÆNDER!!!
Avatar billede 2short Nybegynder
13. december 2000 - 21:11 #165
Er der nogen af jer der hedder Peter Stryhn?
Hvis, så skriv lige en mail til mig, jeg har nemligt fundet dit Statoil Bonusklub Card ved bus-stoppestedet i Bråskov... husk at skrive din adresse i mailen så at jeg kan sende det til dig!
Avatar billede rfogh Nybegynder
14. december 2000 - 14:58 #166
Tror du at vi allesammen lever af leverpostej???
Du er jo fuldstændig sindsyg!!!
Du må jo høre Blümchen eller sådan noget!!!
Avatar billede 2short Nybegynder
15. december 2000 - 09:25 #167
bombom
Avatar billede rfogh Nybegynder
15. december 2000 - 16:15 #168
bom bom booom
Avatar billede 2short Nybegynder
17. december 2000 - 15:59 #169
  bläzer: heh..voerlever..har net :)
2short: hvad??
  bläzer: jeg har inter net :9
2short: hårnet?
  bläzer: INTERNET
2short: HÅRnet?
  bläzer: INTERNET!
2short: nåh, sådan... *snøft*
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. december 2000 - 16:55 #170
?????
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. december 2000 - 16:55 #171
?????
Avatar billede denboj Nybegynder
30. december 2000 - 18:33 #172
?????
Avatar billede denboj Nybegynder
28. januar 2001 - 20:42 #173
?????
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. marts 2001 - 13:26 #174
rfogh:> \"Du er jo fuldstændig sindsyg!!!
Du må jo høre Blümchen eller sådan noget!!!\"

det tager jeg som en personlig fornærmelse da jeg hører meget Blümchen ;o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. marts 2001 - 16:25 #175
tdaugaard>> Det gør jeg også selv :o)

...og jeg er fuldstændig sindsyg...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. marts 2001 - 16:28 #176
rfogh:> *GG* jeg er dog ikke *fuldstændigt* sindssyg .. (det er i hvert fald ikke bevist endnu *GG*)
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. marts 2001 - 16:45 #177
Hehe... Mig bekendt har du lige smidt 700 point væk til et eller andet kvinndfolk.. Hvis det ikke er tegn på sindsyge, så ved jeg ikke hvad...

Så det ER bevist :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. marts 2001 - 16:50 #178
rfogh:> *lol* jeg var i \"brug en masse point\" humør .. jeg føler faktisk for at bruge mange ... men jeg har ikke noget at bruge dem på *G* jeg synes sku ikke det er SÅ sjovt at have alle de point når ikke jeg \"kan\" bruge af dem ..

(hermed er min sindssyge åbenbart bevist igen *G*)
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. marts 2001 - 16:56 #179
tdaugaard>> Ja... Bevist igen...
Avatar billede moroax Nybegynder
16. juli 2001 - 22:32 #180
>> Blazer >>
Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen

Du giver mig mave-smerter !!!...

* MoRoax...
Avatar billede outsider Nybegynder
23. marts 2002 - 10:20 #181
THE END
_______

Credits:
Blazer
2Short
Avatar billede 2-short Nybegynder
19. september 2002 - 21:11 #182
hold kæft mand det er længe siden det her...
jeg skal lige hilse og sige at hverken bläzer eller jeg er blevet "normale"
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. september 2002 - 21:52 #183
lol :)