Avatar billede cequadret Nybegynder
01. november 2002 - 18:20 Der er 4 kommentarer

Hvorfor crasher min com ?

Min computer er 2talt slow og har fundet ud af min services.exe kører med 99% af min cpu hastighed hele tiden.. Hvordan kan jeg få den til at køre normalt ?
Avatar billede fido82 Nybegynder
01. november 2002 - 19:41 #1
lukker nogle af servicesne ned ;)
Avatar billede cequadret Nybegynder
01. november 2002 - 23:44 #2
Det kan jeg ikke da det er noget den skal bruge
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. november 2002 - 04:00 #3
hvilket OS?
hvis det er 98: installer oveni.
hvis det er xp: lav en reperation.

rep af din windows xp:

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP cd husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
2:Og nu skal du trykke på I Agree/Godkende Licens' (F8)
3:spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt din indstalation (nyindstalation)
4:Nu kan du så vælge hvilket drev din nye indstalation skal ligge på og her er det gerne dit C drev med mindre du kører dualboot.
5:Og nu fortæller den dig der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6:Og du vil nu se at den laver en helt ny indstalation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger
og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler :-)
7:PS husk at have din CD-Key klar da denne skal bruges da det jo er en "nyindstalation" og under indstalationen skal du sætte
det hele op igen og her tænker jeg på netværk og dit tastatur + div.
8:Virker dette ikke på dit problem ja så er det en hardvare fejl
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341

(lånt af 'resten')
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:37 #4
lukketid?!