Avatar billede jay123 Nybegynder
01. november 2002 - 17:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fuction der trigger en anden function

jeg har lavet en lille html editor for et stykke tid siden, og nu tænkte jeg at det var på tide at jeg fik den til at se lidt sejere ud and alle de andre :)
Jeg har så fundet et dropdownmenu system som ser supercool ud, men den function der udskriver menuerne giver ikke mulighed for at sætte ONCLICK, kun HREF.
Når jeg trigger en function gennem HREF plejer jeg at gøre det som så: <a href="java script:DOSOMEFUNCTION(BLA,BLA,BLA);">TXT</a> det virker bare ikke. Er der andre smarte måder jeg kan få trigget functionen gennem HREF?

Dette er den fuction der skal trigges gennem udskivningen af mine menuer: docmd('bold');

Sådsan udskrives menuerne:
appendSTMI("false","LAV FEDSKRIFT,"left","middle","","","-1","-1","0","normal","#ffffff","#93a070","***UNKNOWN***","1","-1","-1","images/bold.gif","images/bold.gif","20","-1","0","","java script:DOCMD('BOLD');","_self","Verdana","8pt","#000000","normal","normal","none","Verdana","8pt","#ffffff","normal","normal","none","0","none","#fffff7","#fffff7","#000000","#000000","#fffff7","#fffff7","#000000","#000000","****STATUSBARMESSAGE***","","","tiled","tiled");

ved godt det er en ordentlig smøre, så der for lidt extra points
Avatar billede bamzen Nybegynder
01. november 2002 - 18:53 #1
prøv at skrive java script: med små bogstaver....... sådan er syntaksen....
Avatar billede bamzen Nybegynder
01. november 2002 - 18:54 #2
alternativt er du nødt til at komme med menuscriptet, så vi kan se hvad der sker lidt dybere i koden