Avatar billede wisti Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pop up menu bag Flash Movie

Som Flash novice, har jeg et problem jeg ikke har kunne finde en løsning på blandt de 5.000 + svar der findes i kategorien. En pop up menu, lavet i Fireworks, forsvinder ned bag en Flash Movie på den samme side. Jeg vil selvfølgelig have pop up menuen forrest. Er det muligt ?
Avatar billede barklund Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:42 #1
Det er ikke et Flash-spørgsmål men et DHTML-spørgsmål og vil derfor være mere passende at stille i denne kategori...

En co-admin vil måske flytte dit spm for dig :o)
Avatar billede wisti Nybegynder
31. oktober 2002 - 15:37 #2
Tak skal du ha' Jeg prøver at flytte spm.
Avatar billede tubdk Nybegynder
01. november 2002 - 13:46 #3
Tja...men jeg tror jeg har svaret....din popup menu er sikkert lavet i layers. Disse har et z index. Det vil sige hvor højt de ligger (2 ligger over 1 osv.). Hvis du sætter dette til 1000 i din menu skulle problemet være væk
Avatar billede wisti Nybegynder
15. januar 2003 - 09:10 #4
Tak for hjælpen