Avatar billede kumutzu Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

et PHP login system !!

IKKE I ASP, MEN PHP
Hej jeg søger et login system !!som indeholder følgende !:
- Opret bruger:
  - Navn
  - brugernavn
  - password
  - uploade billed til profil
  - ICQ
  - MSN
- Login
- Ret bruger:
  - ret billede
  - ret bruger info
- Logud
- uploade af f.eks. scripts
Man skal ikke bar kunne gå ind på en side f.eks. tagwall.php man skal være logget ind for at kunne bruge denne side !!!
med downloade side !!!

Mvh
David AKA. Kumutzu
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2002 - 20:36 #1
Gå bare igang, så skal vi nok hjælpe undervejs.
Avatar billede kumutzu Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:41 #2
rettelse da der var nogle fejl:
Hej jeg søger et login system !!som indeholder følgende !:
- Opret bruger:
  - Navn
  - brugernavn
  - password
  - uploade billed til profil
  - ICQ
  - MSN
- Login
- Ret bruger:
  - ret billede
  - ret bruger info
- uploade af f.eks. scripts:
  - med downloade side
- logud
Man skal ikke bar kunne gå ind på en side f.eks. tagwall.php man skal være logget ind for at kunne bruge denne side !!!

Mvh
David AKA. Kumutzu
Avatar billede kumutzu Nybegynder
29. oktober 2002 - 20:42 #3
el barto hvad mener du !? jeg spørg jo jer !! fordi jeg ikke kan finde ud af at lave det !!
Avatar billede bigo Nybegynder
29. oktober 2002 - 21:25 #4
så bør du nok bruge sharksforum
Avatar billede binderup Nybegynder
30. oktober 2002 - 13:13 #5
ellers en søgemaskine
Avatar billede avminarm Juniormester
30. oktober 2002 - 19:55 #6
du kan starte med de scrips der ligger på www.sukos.dk og bygge videre derfra - god fornøjelse ;-)
Avatar billede lojmann Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:35 #7
På mit site, lojmann.dk, kan du downloade et system som kan nogle af de ting som du gerne vil... Det er nemt at tilføje flere ting til det og når du støder på problemer er det nemt at spørge her...

På eksperten får man ikke en komplet løsning, men hjælp til at lave den :)

/Løjmann
Avatar billede lojmann Nybegynder
01. november 2002 - 17:39 #8
Wow, 200 point er nok lige i overkanten for et link... 30-60 ville have været mere passene...
Tænk på det næste gang - så 'mister' du ikke en masse point hurtigt. Sig til hvis du vil have nogle retur!
Avatar billede lepsycho Nybegynder
01. maj 2003 - 11:52 #9
Jeg ahr set på de links somk i har givet og det er alle sammen med MYSQL jeg skal bare bruge et med .TXT kan i hjælpe mig?
Avatar billede avminarm Juniormester
02. maj 2003 - 09:12 #10
hvorfor med txt filer?
Avatar billede lepsycho Nybegynder
05. maj 2003 - 09:01 #11
Fordi jeg ikke fatter MYSQL og fordi det er pisse let at sætte op!
Avatar billede avminarm Juniormester
06. maj 2003 - 10:52 #12
så er der noget du har misforstået - MySQL er pisse let at sætte op og kode til - frem for txt-filer, prøv at kigge lidt på www.mbn.dk www.webcafe.dk www.razor.dk og læs lidt om MySQL - jeg havde det selv som dig da jeg startede med at lege med PHP - det der med databaser lydersvært, men det er faktisk ret simpelt - især hvis du også bruger PHPmyadmin.
Avatar billede lepsycho Nybegynder
08. maj 2003 - 08:06 #13
Okay det prøver jeg at se på... Jeg har nemlig et webhotel som understøtter: myPHPadmin og MYSql... Men tak for linkene!

LePsycho
Avatar billede avminarm Juniormester
10. maj 2003 - 10:38 #14
var så lidt ;o)