Avatar billede baastrup Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:54 Der er 1 kommentar

Opløsning med xfree86?

Hej

Jeg kan ikke få skærm opløsningen ned så det ser normalt ud.
jeg har lagt xfree86 ind og blackbox.
jeg har kørt xf86cfg og sat opløsningen ned via modeline men det fungere ikke og så snart jeg når under 1280 x xx går skærmen bare i sort.
Avatar billede milpoer Nybegynder
24. november 2002 - 23:33 #1
Er det ikke fordi du har sat Hz for højt ? prøv evt. at læse i loggen for XFree86 så skulle du kunne finde en fejl.

Post evt. loggen her.