Avatar billede henrik Nybegynder
04. oktober 2000 - 12:20 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

cool webshop.... Hvordan????

Jeg skal bruge en webshop med dankort betaling og med sikkerheden i top?
Jeg kan hverken ASP eller PHP eller hvad der ellers vil kunne gøre det...
Til gengæld vil jeg helst selv stå for designet af shoppen og kan klare HTML delen!
Men er der nogen som kan give nogle gode råd?
Og hvor jeg får fat i det \"rigtige\" system?
Det må ikke koste en bondegård, men skal altid VIRKE!!!
Avatar billede ransborg Juniormester
04. oktober 2000 - 12:22 #1
Jeg vil anbefale dig, at du benytter dig af jubii, som har en side med internetbutik. De er meget sikre; - og det er desuden lige til og nemt at benytte

Med venlig hilsen
Claus

Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2000 - 12:23 #2
Skal den være i ASP?
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. oktober 2000 - 12:25 #3
Nja.. syntes ikke det ville være den bedste reklame.

Køb dine nye sko på www.skobutik.jubii.dk  ;o)
Avatar billede ortrak Nybegynder
04. oktober 2000 - 12:31 #4
Avatar billede ricky Nybegynder
04. oktober 2000 - 14:16 #5
Hvis du vil have en løsning som er helt i top - men ikke underlagt freepay, jubii og alle de andre snævre butiksmuligheder... så prøv Pehnsoft Webstore www.pehnsoft.dk - kanon produkt - som du (med lidt snilde) kan tilrette som det passer dig... og nej - jeg har ikke noget med pehnsoft at gøre...

Ricky
Avatar billede ransborg Juniormester
04. oktober 2000 - 16:28 #6
Jubii laver butikken, så du kan få den på dit eget domænenavn - det er meget nemt, hvis du benytter dig af deres 123 guide

MVH
Claus
Avatar billede ricky Nybegynder
04. oktober 2000 - 17:03 #7
jubii SUCKS!!! det har de altid gjort - og det vil de altid gøre.
Avatar billede martin100 Nybegynder
04. oktober 2000 - 17:05 #8
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. oktober 2000 - 17:09 #9
Vi kan oxo udvikle en webshop som martin100´s til kun 200 om måneden ;o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:28 #10
Avatar billede martin100 Nybegynder
07. oktober 2000 - 15:30 #11
Hvor er du dog skummel ....
Avatar billede flax Nybegynder
05. november 2000 - 03:35 #12
Jeg holder nu på synonym.dk - nem, hurtigt og elnkelt..
Avatar billede ssandgren Nybegynder
22. november 2000 - 00:53 #13
Jeg kan kun give flax ret. Synonym er enormt godt.