Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 10:51 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

gratis design eller???

er det en god ide at lave gratis desigt for at få noget at henvise til når man søger job jeg tænker på grafik, Hp m.m
hvad mener du??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
25. oktober 2002 - 10:53 #1
Næ hvorfor dog det? Sælg noget istedet - evt. billigere end normalt hvis du har travlt..
Avatar billede ullum Praktikant
25. oktober 2002 - 10:53 #2
Min holdning er at det aldrig kan skade at have nogle gode ref. På den anden side vil man jo undergrave hele strukturen hvis der er mange der lave gratis arbejde. Hvad med bare at lave noget til dig selv som ref.
Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 10:54 #3
Ullum jeg mener ikke at arbejde som er lavet for sig sel tælle da det ikke er "annerkend" som godt af andre...
Avatar billede ullum Praktikant
25. oktober 2002 - 10:55 #4
næ men det kan jo fungere som en demo
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. oktober 2002 - 10:55 #5
At have nogle ref's er tit et must. Jeg ville aldrig vælge en webdesigner hvis jeg ikke kan se hvad han kan. Derfor kan et par gratis-designs til en lille tømrer eller lignende, tit være måden at komme i gang på :)
Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede ullum Praktikant
25. oktober 2002 - 10:56 #6
ref er jo altid nummer et men du ryger så i det andet problem
Avatar billede ullum Praktikant
25. oktober 2002 - 10:57 #7
hvis du er interesseret i en opgave (gratis arb) har jeg en
Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 10:59 #8
ullum... tja kan ikke skade??
Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 10:59 #9
icq: 132034144
Avatar billede ullum Praktikant
25. oktober 2002 - 11:03 #10
denne web side er oprettet via et færdigt progam. Vi overvejer at oprette noget der ser mere smart ud, men det er ikke rigtig muligt. Derfor går vi efter løsning med hotel eget domæne navn etc. Jeg har ikke før lavet web sider men jeg læste lidt igår om html, det er basalt enkelt nok men skal man først til at lave en side så ryger tiden, som jeg iforvejen ikke har for meget af.
Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 11:06 #11
Ullum, godt nok er jeg kun designer men jeg kan da Html og lidt.. Asp (desværre ikke database) men det jag kan er nok til at spar en masse tid i samlingen af de færtige hp
Avatar billede ullum Praktikant
25. oktober 2002 - 11:08 #12
Der kan du se mit kendskab er meget begrænset
Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 11:13 #13
men send mig en mail elle skriv til min ICQ så kan vi se på det...
Hpdesigner@hotmail.com
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. oktober 2002 - 11:22 #14
ullum >>
Da det er et frit marked vi har, vil jeg også gerne komme med et bud. Send specifikation til judge@jules.as

webdesigner >>
Håber ikke du opfatter dette som spam el.lign., men blot et eksempel på, at det frie marked virker :o)
Avatar billede webdesigner Praktikant
25. oktober 2002 - 14:13 #15
criteritus.dk tja en gratis hjemmer side er jo ikke ligefrem konkurence men ok vi har jo selv til budt det ;P
(men du fik vel med at det var gratis ????)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
25. oktober 2002 - 14:40 #16
jaja - er selv i nogenlunde samme situation som dig... har ikke rigtig nogle refs :o)
Avatar billede 7r00p3r Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:09 #17
Hmm... Refs er da ikke det store problem. Jeg er ikke så erfaren (heller ik så gammel =) men der er da mange der gerne vil ha en side men ikke vil betale de store summer som det tit koster, ved et stort firma. Det er bare et spørgsmål om at gå ud og sælge dig selv. Basics:
1: Lav en side til/om dig selv! Den skal indeholde ALT! Og self være pæn ;)
2: Snak med venner bekendte der er næsten altid nogen der mangler en side. Og på den måde kan du sammentidigt få en kleine eller to for det :)
Jeg lavede min onkels. Fik en trådløs optisk mus for den. Jeg skal måske lave min fars. Får nok lidt penge for det. Og så har min far en biker ven der har et smede værksted. Der skal også nok være lidt penge at hente! =)
Bare et spørgsmål om at komme igang... ;)
Avatar billede 7r00p3r Nybegynder
26. oktober 2002 - 11:10 #18
glemte lige at sige at en af mine venner har lavet sådan en side om/til sig selv! www.sharkmeat.dk <-- er også ret pæn!
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. oktober 2002 - 16:28 #19
7r00p3r >>
Husk at opgive alt det til skattefar :o)
Avatar billede 7r00p3r Nybegynder
26. oktober 2002 - 19:39 #20
Selvfølgelig ! ;)
Avatar billede webdesigner Praktikant
29. oktober 2002 - 13:57 #21
UPS.... øhhhe ville have givet alle point...
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
07. november 2002 - 11:20 #22
ullum >>
www.firewerx.dk/ullum -> hurtigt udkast, kan ændres!
Avatar billede nyegaard Nybegynder
09. november 2003 - 22:04 #23
http://www.eksperten.dk/spm/425358 Kig her hvis det har interesse for nogle