Avatar billede olddirty Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Opladning af mine nye Nokia 3510

Kære eksperter. Idag modtog jeg efter lang vente tid min nye nokia 3510. Der fulgte et telia choise abonoment med. Jeg pakker den fine kasse op og samler telefonen. Jeg prøver at tænde men der er selfølgelig ikke noget strøm i batteriet fra start af. Så jeg sætter min lader til og efter lidt tid tager jeg min nye tlf. frem og begynder at lege med den. Da den er ved at løbe tør for strøm igen sætter jeg den til laderen og så kommer der denne meddelelse frem på skærmen: "Oplader IKKE" og der kommer et stop skildt ved siden som blinker

Hvad skal jeg gøre ? hjælp mig venner
//OldDirty
Avatar billede htm Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:18 #1
Der står i manualen at den første gang skal have lov til at lade helt op inden brug.... tsk tsk

Men du kan prøve at slukke den og sætte den til at oplade igen!
Avatar billede cms Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:36 #2
Arj nu må der simpelthen gøres noget ved denneher kategori. Jeg sletter snart mit abonnement!
Jeg har ikke noget specielt imod dig olddirty, men du er ca. nr 117 som fejlagtigt opretter et spørgsmål i kategorien "Om Eksperten: Generelt" der ikke handler om Eksperten.
Avatar billede olddirty Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:39 #3
hmmm... jeg kunne ikke finde en kategori som handlede om mobil telefoner ell. noget lign. så det her var det eneste sted som mit inlæg nogen lunde vil passe ind
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:40 #4
har flyttet til Fri debat, da der ikke er nogen kategori for mobiltelefoner, må det høre til her

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede p2 Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:41 #5
olddirty: Du har vel købt telefonen på wannasave.com? Jeg har også en 3510, som ligger og venter på mig til i morgen :-)
Hvilken farve har din telefon?

Svar på dit spørgsmål: Sluk telefonen og sæt den til at lade - det burde da virke!?
Avatar billede cms Nybegynder
21. oktober 2002 - 22:55 #6
10x :D
Avatar billede olddirty Nybegynder
22. oktober 2002 - 12:40 #7
Asso min tlf. er blå på begge sider.... den er feeeeed !!
Men jeg har selv fundet svaret... jeg skulle bare tage batteriet ud og pudse det med viskeleder og sætte det ind igen så vil den godt lade.... undskyld ulejligheden !