Avatar billede rippie Nybegynder
02. oktober 2000 - 01:19 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Internt mail system...

ja så er tiden inde til at få lavet et intern mail system :o) men kan folk hjælpe mig lidt ? den skal når man er logget ind og man får brev, så skal den smide et nyt vindue op og spille en lyd.. kan nogen lige gi mig et eksempel ?? det skal være over mysql.... så lad os kalde tabellen mail og så er der lige en user der hedder Rippie.... hvordan er det lige man gør ?
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. oktober 2000 - 08:43 #1
Jeg har et internt mailsystem, men det spiller ingen jule musik eller smider vinduer op i smasken på folk.

30 point for det? Nope
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
02. oktober 2000 - 13:46 #2
hmm... jeg har ikke forstand på mySQL - endnu(!) men hvorfor er det at folk går så meget op i points?

/Brian.
Avatar billede nerdyguy Nybegynder
02. oktober 2000 - 15:01 #3
Point giver status. - Desto flere point, jo højere status.
Avatar billede sorenmh Nybegynder
02. oktober 2000 - 15:12 #4
flere point er påkrævet...
lojmann har ret
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. oktober 2000 - 22:19 #5
Hvis mailsystemet ikke skal kunne så meget, dvs. send og modtag, så er point ok - men man må betale for alle de ting som man gerne vil have med, som enten er luksus eller ???
Det er ligesom sharware, hvis du vil kunne det hele må man også betale... $$$
Avatar billede rippie Nybegynder
03. oktober 2000 - 01:10 #6
Sådan lojmann. nu er der afsat 400 kan jeg så nu bede om det ??? og kan du ik lige fikse så det tyre et nyt vindue op hvis der er mail når man logger ind eller hvis man er logget ind og der kommer mail ?

fino.. takker for hjælpen
Avatar billede lojmann Nybegynder
05. oktober 2000 - 14:51 #7
rippie -> nope, jeg har ikke snakket om point, eller penge.

Der er ikke noget man laver på 5 minutter, så point - nope.
Og $$$, stoler ikke på dig, u know why - så...
Avatar billede bbs Nybegynder
05. oktober 2000 - 14:53 #8
Avatar billede ulle_php Nybegynder
31. oktober 2000 - 09:06 #9
Vi du have det lavet prof. Kontakt mig på mail:

uqklbpb@hotmail.com

100 kr / timen det vil ca. tage 15 timer at lave!

Jeg betaler skat af det.
Avatar billede krn Nybegynder
01. november 2000 - 10:40 #10
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med MySQL!
Men jeg har selv et over TXT filer!

Se evt.
www.KRN-ONLINE.F2S.COM

Hilsen Kristian
Avatar billede lojmann Nybegynder
01. november 2000 - 11:50 #11
Rippie -> Jeg har et mail system, som du kan få for point, det er incl. et brugersystem. Jeg vil ikke skræder sy det for dig, men jeg kan hurtigt sætte det op, så du selv kan udvide det, som du ni vil.

Var det noget?
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 23:25 #12
Et inter mail system med admin funktionerlige til download her :

http://www.delfs.dk/prog.php?side=sources

du kan også se et eksempel lige her :

http://delfs.dk/php_sources/eksempler/brugersys/

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 23:25 #13
inter = internt
Avatar billede lojmann Nybegynder
05. november 2000 - 09:27 #14
hallo?
Avatar billede lojmann Nybegynder
09. november 2000 - 18:25 #15
Bliver det til noget? Ellers luk dog spørgsmålet!

Jeg HAR et system, som du kan få for 500 point! Interesseret?
Avatar billede jd Nybegynder
04. december 2000 - 13:19 #16
haaaaalllllllllllooooooooooooo?????????
Avatar billede zhatten Nybegynder
26. januar 2001 - 13:04 #17
Vi mangler en afgørelse.

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. januar 2001 - 13:27 #18
Jeg tror sq at rippie har droppet sin account eller noget, han har jo et par stykker!
Avatar billede jd Nybegynder
27. januar 2001 - 20:41 #19
tsk tsk tsk...
Avatar billede pokemaster Nybegynder
23. juni 2001 - 23:35 #20
Luk venligst dette spørgsmål ;o)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juli 2001 - 21:50 #21
Jeg tror godt jeg kan lave det!

Kan man få siden af se, så kan jeg fortælle dig om jeg kan eller ej!!
Avatar billede smooth Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:35 #22
lojmann jegved godt at dette indlæg er 1000 år men jeg vil godt give dig 500 point til en Interssert system i MySQL

Kontakt mig på headmaster@websteps.dk hvis du vil lave den .

Hilsen
Smooth
WebSteps.dk
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. oktober 2002 - 12:57 #23
Smooth -> Jeg har det ikke mere, grundet et disk crach - ellers havde jeg gerne sendt det... Beklager det "sene" svar...