Avatar billede fattighans Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:42 Der er 6 kommentarer

Tagwall...?

Hejsa!

Jeg vil gerne have jer til at lave en tagwall til denne side http://www.mobilixnet.dk/~mob84814/tagwall.htm

Den skal passe ind i designet, og hvis jeg sender siden i en zip fil, skal den sættes derind, da jeg ikke selv har det store kendskab til html/asp/php...

Jeg ved godt at der er lavet mange af den slags spørgsmål før, men mange af linksene er døde i dem.

Der skal være mulighed for at indtaste hjemmeside, navn, mail og selvf beskeden

Der skal også være så jeg kan slette beskeder, eller måske en admin funktion.

Det er ikke et must, men det kunne være fedt hvis der også var mulighed for at man kan indsætte smilys, som på så mange andre tagwalls.

Og til sidst ville det være fint, hvis der automatisk blev oprettet en ny side, når der f.eks var 25 indlæg på en side, så det ikke bare bliver en laaang side.

på forhånd tak.
Avatar billede gevon Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:43 #1
www.kasp.dk/tagwall.html du kan hente en fra min side :!
Avatar billede fattighans Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:56 #2
Avatar billede fattighans Nybegynder
21. oktober 2002 - 13:57 #3
Kan du så sætte tagwall'en ind i den html fil der hedder tagwall ...?

Den ligger i mappen hp.zip
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2002 - 14:02 #4
Jeg tror i har skrevet forkert på webmaster@bjarne.com ....
Der står webmsater :) Bare en påmindelse!
Avatar billede fattighans Nybegynder
21. oktober 2002 - 17:24 #5
westhi-> ja du har ret, men det er ligemeget hvad der står, alt xxxxxxx@bjarke.com bliver sendt til mig... hehe
Avatar billede fattighans Nybegynder
21. oktober 2002 - 17:25 #6
Men tak for det alligevel! :-)