Avatar billede mlabc Nybegynder
21. oktober 2002 - 10:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der sket her

This database is currently
being used by someone else.  In order to share a Notes database, all users
must use a Domino Server instead of a File Server. on remote server. Dette er den fejl jeg får når andre bruger vil på min server, hvordan mon dette løses

/M
Avatar billede roed Nybegynder
21. oktober 2002 - 10:16 #1
Det lader til at anden bruger eller et andet program har fat i den fil du prøver at accesse. Genstart serveren og prøv igen !
Avatar billede karstenv Nybegynder
21. oktober 2002 - 10:25 #2
Eller også er det fordi de tager fat i databasen via filsystemet istedet for via Notes, eller også er det fordi de bruger samme data bibliotek for klienterne det kan heller ikke lade sig gøre, disse to ting giver samme fejl.
Avatar billede mlabc Nybegynder
21. oktober 2002 - 10:27 #3
ok, tak begge to