Avatar billede sharper Nybegynder
19. oktober 2002 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ny harddisk?

hey...

Jeg er kommer til at smadre min gamle harddisk på min IBM Thinkpad A21m og skal derfor ud og have mig en ny. Nogen der ved hvor jeg kan skaffe mig en, godt og billigt?

Tak..
Avatar billede bbs Nybegynder
19. oktober 2002 - 15:36 #1
Hvor mange penge har du at lege med?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
19. oktober 2002 - 15:43 #2
Avatar billede sharper Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:09 #3
bbs > det med pengene er lige meget i første omgang..

Criterius.dk > har prøvet de sider, men kan ikke finde Hd'er til bærbare... Eller er det bare mig?
Avatar billede bbs Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:14 #4
Gå ind på www.edbpriser.dk/hardware/harddiske.asp og søg efter IBM. Alle deres diske der hedder Travelstar er bærbare harddiske.
Avatar billede sharper Nybegynder
19. oktober 2002 - 16:16 #5
okay.. Det vidste jeg så ikk at Travelstar var, men der kan man bare se... Mange tak...