Avatar billede boomer Nybegynder
18. marts 1999 - 00:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med ASP?

Hejsa.

Hvilket bureau skal jeg vælge når jeg har brug for følgende:

5-10 MB disk plads
10 E-mail adresser (POP3) (helst ubegrænset)
Fri adgang til ASP og Database
Fri trafik
FTP-adgang

Jeg har kigget hos NetSite, men deres ASP station er lige lidt stor (og dyr), jeg har kigget hos NettoNet på et Site 3, men de er vist nogen værre nogen?

Hvad skal jeg vælge?
Avatar billede hansen Nybegynder
18. marts 1999 - 22:11 #1
Jeg bor hos Digiweb, og her er der såmænd meget godt.
Avatar billede lassehjorth Nybegynder
18. marts 1999 - 22:11 #2
Prøv DHT, selvom det kører lidt skod for tiden er det sgu´ udemærket og de er smadder flinke...

http://www.dht.dk
Avatar billede boomer Nybegynder
18. marts 1999 - 22:23 #3
Digiweb - ASP Station: "Månedligt abonnement: 229,- kr." - lige i overkanten.

DHT - Har kun Linux... Desuden har jeg et domæne ved dem, som kører vildt sløvt, ihvertfald email.
Avatar billede romme Nybegynder
18. marts 1999 - 23:22 #4
NetSite er helt O.K.
De er altid flinke og meget hjælpsomme.
Desuden er de nogle af de billigste i DK med ASP webhotel.
Avatar billede boomer Nybegynder
18. marts 1999 - 23:38 #5
Men har man DSN adgang med i de 149,-?

Det er bare det at jeg ikke liiiige har brug for 50 MB....

Hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede tom Nybegynder
19. marts 1999 - 19:09 #6
Kig på følgende udbyder, som en mulighed.

http://scannet.as/

Vi ligger der selv, men har ikke aktive ASP sider der. Derfor ingen erfaring.
De har fået fine karakterer i seneste nummer af PC World, med hensyn til serverhastighed.
Ellers kig her:
http://www.mint.dk/webhotel/
hvor du har en god oversigt over de fleste udbydere.
Avatar billede tom Nybegynder
19. marts 1999 - 19:16 #7
Glemte at stille spørgsmål til din kommentar pr. 18-03-99 omkring DSN adgang.
Vil blot sige at både i ASP kan etablere databaseforbindelse via DSN som det nogle steder koste penge at oprette. Men det er faktisk ikke en nødvendighed du kan lave forbindelse til uploadede databaser uden at en fast DSN er nødvendig. Derfor heller ikke nogen grund til at betale udbyderen for at oprette dem på serveren.
Avatar billede tfnm Nybegynder
19. marts 1999 - 20:35 #8
Jeg bruger Scannet, som jeg varmt kan anbefale - upload kan ske med ca. 15 kb/s. Og samtidig svarer de lynhurtigt på e-mails!
Avatar billede romme Nybegynder
19. marts 1999 - 22:55 #9
DSN er med i prisen, og de tager ikke noget for at oprettet det.
Og de svare også meget hurtigt på henvendelser via e-mail.
Avatar billede heal Nybegynder
20. marts 1999 - 16:23 #10
Du kan da bare benytte fileDSN udenom System administratoren, så er det ligegyldigt om det koster eller ej ;0)