Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 21:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ny service =)

Hvad med at lave en chat, så online brugere kunne snakke sammen, eller hvad med at oprette en kanal på ircnet ?
Avatar billede einstein Nybegynder
29. september 2000 - 22:00 #1
hvad ville meningen med eksperten så være, hvis man lavede en irc?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
29. september 2000 - 22:04 #2
Hvis man endelig skulle lave en chat - så ville det være genialt, hvis man indgik samarbejde med ICQ!
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 22:07 #3
Hvis i kigger på de kommentar der er i det her indslag, så var vi inde på noget i stil med det som phylox2 lige forslog :)

http://www.eksperten.dk/spm/27149

Avatar billede Slettet bruger
29. september 2000 - 22:48 #4
http://www.mirabilis.com/icqsurf . Så er der muligheden ved hjælp af ICQ, og det virker perfekt.
Avatar billede scz Nybegynder
29. september 2000 - 23:01 #5
kharder > det ser ud til at det ville være en god måde at løse det problem på ( det med chattet ), så skal man bare have nogle til at bruge det app. ( det bliver nok sværer, hvis vi ikke for opbakning fra folkende bag eksperten. )

Avatar billede Slettet bruger
30. september 2000 - 00:19 #6
ICQ chat virker uafhænging af Siten. Du kan Chatte over Eksperten eller du kan chatte over en anden tilfældig site. Hvis vi bruger denne form for chat, så må det være os som bakker eksperten op ved at sørge for at svar/kommentar bliver afgivet på det relevante spørsmål. Jeg mener dog, at vi kan forøge besøgstallet på eksperten ved hjælp af denne form for Chat, da der vil kunne komme flere og hurtigere svar.

Dette skulle så gerne kunne give nogle flere indtægter til eksperten. Mulighed for hurtige svar må kunne gøre Eksperten mere kendt rundt omkring, som hurtig problemløser.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. oktober 2000 - 14:38 #7
kharder>> Tak for din holdning ! Det er bare fint, hvis det kommer til at have den effekt du beskriver.

Vi vil ikke lave det som en del af Eksperten af tre årsager:
1) Det giver for meget \"støj\", som vil være til irritation for os alle.
2) information som udveksles bliver ikke gemt som på Eksperten, og man kan derfor ikke gå tilbage, og finde svaret på ens spørgsmål.
3) Viden og info. er ikke lige så tilgængeligt/offentligt længere.