Avatar billede avest Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:28 Der er 4 kommentarer

Redigering i bilag

Jeg vil gerne have en lille projektdatabase. En del af denne er muligheden for at placere tilknyttede dokumenter som eksempelvis et regneark.

Jeg vil gerne have lavet det sådan at man kan rette i regnearket og ikke kun læse det.

Det skal være nemt at bruge. Der bliver selvfølgelig lidt problemer med at to brugere ikek kan rette i samme dokument, men det må jeg kunne løse.

Men hvordan laver man så man kan rette i de inkluderede filer. Det er vist meget let i Notes 6.0, men den regner jeg ikke med at benytte foreløbig.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:39 #1
Brug includeret object metode, eller automatisk detach/attach.
Køb evt. koden til dette formål (kan ikke lige komme i tanke om leverandørens navn...)
Avatar billede wise Seniormester
17. oktober 2002 - 14:55 #2
Her er der mulighed for detach/attach automatisk
http://www.swingsoftware.com/

Men eller kører det altså automatisk i R6 klienten... (jeg så godt at du ikke ville bruge den....) Det er kun nødvendigt at opgradere klienterne, ikke servere.....
Avatar billede cdelicht Nybegynder
17. oktober 2002 - 14:58 #3
NEMLIG! Swingsoftware - det var dem jeg ik' ku' komme i tanke om ;-)
Avatar billede wise Seniormester
17. oktober 2002 - 15:01 #4
Jeg har ikke prøvet det, men det ser rigtig cool ud....
Vi nøjes nok med det indbyggede i r6 i første omgang...