Avatar billede jangravgaard Nybegynder
17. oktober 2002 - 06:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PostgreSQL, windows og php

Hej

Jeg er lidt ny i at få kontakt til en postgre database gennem windows og php 4.0.6.

Jeg har set et sted man skal ændre i sin php.ini fil, således denne linje er udkommenteret :
;extension=php_pgsql.dll

men så brokker php´en sig med en fejl

Er der nogen som har  ideer ??
Avatar billede roarsj Nybegynder
18. oktober 2002 - 14:17 #1
Hvad er det for en fejl?
Avatar billede jangravgaard Nybegynder
18. oktober 2002 - 19:35 #2
Fejlbesked fra browser siger (popup) : Unable to load dynamic library './php_pgsql.dll* Det angivne modul blev ikke fundet.

Fejlbesked på siden: X-Powered-By: PHP/4.0.6 Content-type: text/html
Fatal error: Call to undefined function: pg_connect() in c:\programmer\apache group\apache\htdocs\php\postgre-funktioner.php on line 18

Jeg får jo højst sandsynlig fejlen, fordi jeg mangler denne dll, men hvor kan jeg få fat på den henne ??
Avatar billede jangravgaard Nybegynder
07. november 2002 - 13:46 #3
lukker og slukker