Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

bruge none hotmail/.net account på MSN

Hvordan bruger en none hotmail/.net account på MSN messenger?

jeg ved der er manger der bruger etellerandet@mail.tele.dk, eller @dk2net.dk osv.. *none hotmail/.net accounts)

men når jeg prøver med min none hotmail/.net mail adresse.. så kommer den med "Your password is incorrect or the user account does not exist"
Avatar billede bankehytten Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:46 #1
har du registret din mail adr???
Avatar billede bankehytten Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:49 #2
såvidt jeg husker skal du også bekræte din email.Det gør du når du modtager en mail fra mess på den mail du har registret.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:51 #3
jeg har ikke modtaget en skid fra MSN..

jeg prøver med min mail adresse og den PW.. samme fejl.. har intet modtaget i min mail box fra MSN eller microsoft..
Avatar billede bankehytten Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:54 #4
så er din mail adr ikke registret.
Husk at gemme dine kontakt personer for når du logger på igen med din nye mail så er dine kontakt personer væk.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:55 #5
har du tjeket om der er drigt forstyelser på MSN
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:55 #6
hvordan skal jeg så registre den?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2002 - 18:57 #7
hvor tjekker jed det henne så?

skal sige jeg sidder connectet på min ene PC med min hotmail account og prøver at connecte til MSN fra en anden PC..

så den virker OK
Avatar billede bankehytten Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:21 #8
efter at have snakket via mess fandt vi frem til at det var driftforstyelser der gjore at du ikke kunne logge på.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:21 #9
og at jeg ikke havde en www.passport.net account
Avatar billede bankehytten Nybegynder
16. oktober 2002 - 19:22 #10
takker for point glæder mig jeg kunne være til hjælp