Avatar billede j-jensen Nybegynder
14. oktober 2002 - 21:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Poweron problem

Asus P4 1,4
Windows XP

Når jeg lukker ned, genstarter computeren igen.

Jeg har set bios indstillingerne, alle powerup option er sat til disablet.

Nogle gode ideer ??
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2002 - 21:53 #1
strømstyring>APM som betyder Automatisk Power Management, skulle klare det
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2002 - 21:54 #2
Kontrolpanel>Strømstyring et af fanebladene hedder APM, den skal enables.
Avatar billede j-jensen Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:08 #3
Power option i XP

Power schemes - always on ( har også prøvet "min power management")
Powerbutton - enable
Hibernate - enable
UPS - none
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:10 #4
har den altid gjort det?
Avatar billede j-jensen Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:08 #5
Øhhh..
Kan jeg ikke huske.
Jeg har ikke haft den helt slukket siden jeg fik den,
kun restart.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:16 #6
har selv et Asus P4B-E med en P4 1.5GHz og den lukker som den skal når jeg trykker på afbryderen, ligesom den starter når jeg rører musen eller en tast, så jeg vil mene at din kan det samme.

Man skal blot huske at ACPI og evt. APM er enablet i bios inden man installerer Win2k eller WinXP.
Avatar billede mortenka Nybegynder
15. oktober 2002 - 17:19 #7
Du har vel ikke tilfældigvis Easy CD Creator installeret? - Så kan det være denne her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q311806

/M
Avatar billede j-jensen Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:17 #8
Mortenka

Du havde svaret, svar igen så får du point
Avatar billede mortenka Nybegynder
17. oktober 2002 - 22:59 #9
Lyder godt :)