Avatar billede mnow Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:04 Der er 5 kommentarer

fuld skærm, avanceret tilbage funktion

jeg skal bruge et commando som gør at når jeg starter min hjemmeside op, skal den med det samme komme frem i fuld skærm, altså så den fylder hele siden, uden at vise nogle menuer for oven. derudover skal jeg bruge en commando som gør at hvis en side ikke er blevet brugt i så og så lang tid, bliver siden automatisk omstilling til startsiden inden for en hvis tidsinterval. jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette
Avatar billede whatever Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:06 #1
Hvor mange spørgsmål skal du oprette?
Avatar billede mnow Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:09 #2
jeg har oprettet 2. en i java og en i html
Avatar billede dsj Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:11 #3
Det du vil have har ikke noget med Java og gøre, med mindre du skal bruge en applet. Prøv javascript istedet.
Avatar billede mnow Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:13 #4
jamen nu har jeg oprettet 2. kan jeg godt tillade mig at oprette en mere i Javascript så ??
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2002 - 17:14 #5
Du skal lukke de gamle først, eller bede en CoAdmin om at flytte det.