Avatar billede mnow Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Fuld Skærm, og avanceret tilbage funktion

jeg skal bruge et commando som gør at når jeg starter min hjemmeside op, skal den med det samme komme frem i fuld skærm, altså så den fylder hele siden, uden at vise nogle menuer for oven. derudover skal jeg bruge en commando som gør at hvis en side ikke er blevet brugt i så og så lang tid, bliver siden automatisk omstilling til startsiden inden for en hvis tidsinterval. jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:09 #1
ønsker du at levere information til dem der kikker på din side ?

eller vil du bare demonstrere din dygtighed ved at fratage dem retten til at indstille deres browser som de ønsker at have den ?

hvis det kode du bruger til det er noget du får af os, er det vel egentlig ikke DIN dygtighed der bliver demonstreret.

mvh JakobA
Avatar billede riversen Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:09 #2
samme spørgsmål må kun oprettes en gang...lukke
Avatar billede mnow Nybegynder
14. oktober 2002 - 17:11 #3
jeg skal bruge commandorne til en infostander. altså en computer med touchscreen og, der skal folk ikke have adgang til noget
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2002 - 18:00 #4
du kan ikke som det første åbne et fullscreen vindue - men du kan lave en funktion i det normale vindue der popper et fullscreen op, men så bliver enten det gamle vindue bagved eller man kan forsøge at lukke det, men så popper en dims frem og spørger om man er sikker på man vil lukke det. en guide til at åbne; http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=275

mht omstillingen kan man godt finde et eller andet - dog sidder jeg ved en anden pc end hvor mine eksempler ligger, så jeg kan ikke lige poste det her og nu