Avatar billede maz21 Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk videresendelse af mails

Hvordan sætter man sin mail op til automatisk at videresende de mails man modtager til en anden mailadresse?

Jeg kører version 5.0.10.
Avatar billede Inge Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:54 #1
Det gør du i Forward feltet i adressebogen, på dit eget persondokument
Avatar billede maz21 Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:58 #2
Jeg kan ikke finde noget forward/videresendelse felt i min adressebog. I øvrigt er den på dansk
Avatar billede karstenv Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:59 #3
Eller også lav en agent i din postkasse, ved dette beholder du en udgave i den og vidersender kun en kopi, denne agent er nem at lave da det er en af de ting som ligger der i forvejen
Avatar billede karstenv Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:00 #4
Så har du sikkert ikke rettigheder til at ændre på din profil i Add.bogen.
Avatar billede Inge Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:00 #5
Det er ikke i din personlige adressebog, det er den fælles adressebog og feltet hedder forwarding adress
Avatar billede maz21 Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:01 #6
Karstenv -> Jeg er meget ny i Notes så kan du forklare det lidt nærmere??
Avatar billede karstenv Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:03 #7
oki Så er det nok ikke så god en ide at du laver agenter, da det kan blive en hel roman, men mail mig dit TLF. nr så ringer jeg, det er nemmere: kiv@odense.dk