Avatar billede kernelx Juniormester
14. oktober 2002 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flash til linux

er det muligt at gaa helt over til linux - altsaa helt uden windows.

indtil nu har jeg fundet et professionelt linux-programm som erstatter et windows-programm .... untagen et ...

og det er et programm til at lave flash-tingester med.

findes der ikke et programm som kan lave flash-tingester i linux???

eller bliver jeg noedt til at blive ved Windows?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:44 #1
kernetx >> Jeg installerede igår linux for første gang, wee... Hvad er det for et program du snakker om, som kan erstatte windows programmer ?
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
14. oktober 2002 - 10:45 #2
er det flash MX??
Avatar billede kernelx Juniormester
14. oktober 2002 - 10:49 #3
ja .... jeg leder efter flash MX til linux ...
helst under Gnu - GPL
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2002 - 10:52 #4
Dette er det eneste jeg har kunne finde om flash til linux

http://www.ecommercetimes.com/perl/story/2488.html

Der er også en del om at få linux browsere til at køre flash, Det kan godt lade sig gøre
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
14. oktober 2002 - 11:00 #5
Der er ikke noget som erstatter flash mx, men du kan emulere windows med nogle prorammer, fx. Wine, læs http://appdb.winehq.org/appview.php?appId=23
Avatar billede kernelx Juniormester
14. oktober 2002 - 11:42 #6
det er ikke et svar jeg har haabet paa ... men det ka du jo ikke goere for ...
jeg haaber at det snart aendrer sig ...

thx for info