Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:19 Der er 84 kommentarer og
1 løsning

Admin: sprog

http://www.eksperten.dk/spm/26782

prøv at se keysersoze s sprog.

Avatar billede el_gnu Nybegynder
27. september 2000 - 22:22 #1
Skal lige siges til keysersoze s forsvar at 8800 i høj grad har provokeret alt og alle i flere tilfælde og jeg forstår udemærket keysersoze s modvilje mod ham. Det er selvfølgelig synd for pacroon at skal gå ud over hans spm.
Avatar billede denboj Nybegynder
27. september 2000 - 22:27 #2
enig med el gnu
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:39 #3
OK det har jeg ikke set. Men jeg synes i stedet keysersoze burde sige det til admin i stedet????

Men måske er jeg bare pernittengryn fordi jeg selv er blevet svinet til, hvor jeg bare venligt kom med et andet løsningsforslag.......
Avatar billede keysersoze Guru
27. september 2000 - 22:42 #4
jeg ved godt at det især lige i denne situation er lidt grovt... men 8800 er ved at gå mig en del på nerverne herinde... det startede med at han søgte et sms-script... hvad jeg havde fandt han OK - jeg sendte det (faktisk 2 forskellige), men fik aldrig pointene da de åbenbart alligevel ikke var gode nok... og alligevel så stiller han sig op et par dage efter og opretter et ? hvor han forsøger at SÆLGE disse scripts...

mangler han et script opretter han et ? hvor han godt vil have tingen LAVET.. ikke få hjælp til det...

men deltager han i andre ?, vil han optræde som en ekspert... problemet er bare, at det er han ikke - hvad han giver videre er noget han har d/l eller fået af andre...

andre eks:

http://www.eksperten.dk/spm/26801 (sad på eksperten hele aftenen i stedet for at lave den selv...)

http://www.eksperten.dk/spm/26561 (giver lange koder i stedet for links (han har ikke lavet det selv, så hvorfor ikke bare en url?))

http://www.eksperten.dk/spm/26245 (svarer PRÆCIS det samme som et foregående svar)

http://www.eksperten.dk/spm/22398 (ikke afsluttet selv om han har fået MASSER af henvendelser (og altså flere af mig...))

jeg ved det ikke giver mig ret til det sprog, men på et tidspunkt bliver det bare FOR meget...

:o/

Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 23:01 #5
Forstår bedre nu......

Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 23:04 #6
http://www.eksperten.dk/spm/26026

hehehe ner har han sit ASP postkort-script fra
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 23:15 #7
http://eksperten.dk/spm/22416
oprettet 05-08 2000

Og stadig har ingen fået points

Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2000 - 23:17 #8
Uh! Jeg vil være meeeeeeeed! [Lynchstemning]

http://www.eksperten.dk/spm/26671

Eneste kommentar!

- Parazite
Avatar billede el_gnu Nybegynder
27. september 2000 - 23:24 #9
parazite => læste lige di ref. igennem og apropos blacklist, gæt hvem der er kommet på min *LOL*
Avatar billede el_gnu Nybegynder
27. september 2000 - 23:24 #10
di = din
Avatar billede el_gnu Nybegynder
27. september 2000 - 23:27 #11
hmmm, ved nærmere eftertanke så kunne ovenstående indlæg misforstås så lige for klarificere mit statement: 8800 får IKKE mere hjælp fra mig!!!!!
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 23:27 #12
Mærkeligt at ingen har sagt noget om 8800 før, jeg mener: Hvis alle lader stå til bliver han jo ved!

>>parazite beundrer meget din tålmodighed i dit svar til ham!
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2000 - 23:29 #13
el_gnu : Hæ, fatter ham simpelthen ikke. Han er selvfølgelig fri til at henvise til scripts, som andre har henvist til før, men når han så beskylder DEM for at stjæle... Uh!

Desuden... hvad er det for et trip han kører med, at han VIL maile ALT til folk? Hvorfor ikke lægge det public på en server, så folk kan hente som de lyster?

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2000 - 23:30 #14
breum : Taaaak! :o)

*Fatter ikke jeg gider spilde tid på ham... men nu gør jeg det... og har det egentlig sjovt! :o)*
Avatar billede el_gnu Nybegynder
27. september 2000 - 23:30 #15
Sikkert fordi han kan høste flere point på den måde
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2000 - 23:33 #16
el_gnu : Tjaeh... men hvis det er den eneste grund til han sidder her, så har han vist misforstået det grundlæggende i eksperten.
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 23:39 #17
parazite>> Det kan jeg da godt maile dig svaret på ;^)
Avatar billede denboj Nybegynder
27. september 2000 - 23:45 #18
hmm - måske skulle man tænke på at der sidder en lille dreng derude og er meget ked af det.
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2000 - 23:45 #19
breum : *LoL*
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2000 - 00:40 #20
men det varer nok et stykke tid før vi ser ham igen...

http://www.eksperten.dk/spm/26661

jeg har også snakket med ham over ICQ, og det skal ikke undre mig, hvis der er er eller andet der er gået galt eller noget vigtigt han har glemt ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. september 2000 - 09:25 #21
Har selv bemærket en dårlig brug af Eksperten fra 8800, men kom med noget konkret som ikke er tilladt. Så bliver han slettet !
Avatar billede denboj Nybegynder
28. september 2000 - 23:34 #22
Jeg har det tit med at være overmistænkelig og jeg vil ikke opfordre nogen til at drage overilede konklussioner - Men men men jeg synes at det virker mistænkeligt - så hold lige øjnene åbne. Denne nye bruger er oprettet idag - dagen efter denne debat her - læg specielt mærke til navne ligheden - Men lad endelig være med at drage alt for forhastede konklussioner.
http://www.eksperten.dk/spm/27063
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 01:59 #23
jeg vil godt gøre opmærksom på denne detalje - hvor 8800 kopierer fra et svar han har fået i et spm. og rådet en gut til at flytte sine data over på et D: drev som ingen aner om han har
http://www.eksperten.dk/spm/26661
http://www.eksperten.dk/spm/27026
Avatar billede prodic Mester
30. september 2000 - 14:59 #24
som i denboj tilfælde gør han det igen :
http://www.eksperten.dk/spm/27191

Og hvad er det med ham og magneten?
Alle de ? som magneten opretter får 8800 point for(som minimunm får han del i dem).
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=magneten&i1=0&i2=0&i3=0&i4=1&i5=0&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0

Er han bare usansynlig heldig, eller er det bare mig der har fået mig set lidt halvhidsig på 8800?
Avatar billede haldesign Nybegynder
30. september 2000 - 15:06 #25
-> admin
Nu hvor vi alle er lidt hidsige på 8800 så kan det være du skulle kigge på dette spørgsmål igen... det kan være han havde en superbegrundelse, men den holder ikke!
http://www.eksperten.dk/spm/22278

I øvrigt varer det nok heller ikke længe før 8800 får sine 300 point fra 7100. (Dejligt hvad man  kan med en e-mail!!)
http://www.eksperten.dk/spm/27063

- Anders
Avatar billede parazite Nybegynder
30. september 2000 - 15:26 #26
haldesign : Jamen... det er faktisk meget muligt at han har en... der ligger en på Netcoders. Hvorfor han så ikke henviser til linket, så andre også kan få glæde af den, det går over min forstand.
Desuden så synes jeg også hans forklaring mangler i det andet spm.

- Parazite
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 15:32 #27
Endnu en 8800 og magneten syntese
http://www.eksperten.dk/spm/27195

denne gang er den for styg for det er en kopi af et spm. der blev lagt på i går

jeg synes det må være banne tid :-(

MVH Denboj
Avatar billede parazite Nybegynder
30. september 2000 - 15:40 #28
Admin : Kan man få at vide, om I rent faktisk HAR den funktion, hvor I kan se brugernes IP? For så er de vel afsløret, hvis det er en faker?

- Parazite
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 15:50 #29
Nå Nå... jeg bliver rigtigt bagtalt her hva...? Og jeg kan da godt selv se at det ser lidt mistænkligt ud ;0(! men hvad vil i have jeg skal gøre? jeg er sikker på at i alle sammen tror jeg er en kæmpe fuzker, og med alle de der side-henvisninger kan det være lidt svært at modbevise... men i denne diskusion er det også kun alle de DÅRLIGE ting om mig der bliver sagt, og ingen gode :0(.  Jeg håber godtnok ikke jeg kommer på nogen\'s blacklist, men hvis jeg gjorde kunne jeg faktisk godt forstå jer!

Mvh *en utrolig ked af det*

Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 15:52 #30
jeg har lige læst lidt flere kommentarer, eks. fra keysersoze, der virker glad, hvis jeg havde mistet noget på min maskine, ja hver sin fornøjelse! han har da også på et tidspunkt lavet noget for mig hvor jeg har givet ham pointsne, så hvorfor HAN kalder mig fuzker kan jeg ikke forstå!
Avatar billede haldesign Nybegynder
30. september 2000 - 16:09 #31
-> 8800
Du ER en fusker... og jeg tror at du ER blacklistet hos de fleste...

- Anders
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 16:11 #32
kan jeg på nogen måde bevise at jeg ikke fuzker?
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 16:11 #33
Overfor dig...
Avatar billede haldesign Nybegynder
30. september 2000 - 16:25 #34
Nej, desv...

- Anders
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 18:40 #35
ja, uvenner med dig vil jeg ikke være :0) så jeg vl hele tiden prøve at hjælpe dig, hvis jeg kan svare... hvis du stadig synes jeg er træls, så lad være med at hjælpe mig!
Avatar billede stigc Nybegynder
30. september 2000 - 18:49 #36
til 8800s forsvar>>

At der er en bruger der hedder 7100, kan han da ikke gøre for. Det er da oplagt at lave et brugenavn efter sin post-adresse! Giv ham lige en chance......
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 18:52 #37
Er der nogen der tror jeg er 7100 stigc?
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 19:09 #38
8800 - hmm du har ikke engang været i stand til at læse dette spm. igennem som handler om dig.

stigc - du har ret
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 19:11 #39
det var vist ikke meningen jeg måtte læse dette spm...
Avatar billede stigc Nybegynder
30. september 2000 - 19:17 #40
Men ok hvis han skal tages i sny d så kig på, som haldesign foreslår. Den er hel tydelig. Sjovt nok at ham \"magneten\" som stiller spørgsmålet, har oprettet 5 spørgsmål ialt. Alle sammen besvaret af \"8800\"!!!!!!!! Desuden har \"mageneten\" 0 point, fordi 8800 hele tiden sørger for at overføre point........

Her er der tale om klokkeren snyd!

http://www.eksperten.dk/spm/22278

Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 19:20 #41
den der vil jeg også kalde mistænkelig... sikke et fjols... jeg tror at jeg er hans gud... da han hele tiden accepterer mine svar, og selfølgelig klager jeg ikke!
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 19:21 #42
8800 - du er helt klart dummere end gennemsnittet
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 19:23 #43
ja, så må gennnemsnittet være over 10 i karakter... :0)
Avatar billede stigc Nybegynder
30. september 2000 - 19:33 #44
Så vil vi også have din kommentar på denne:

http://www.eksperten.dk/spm/24516
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 19:37 #45
så er der nogle der siger: hvordan kan du nå at lave nogle billeder på 4 minutter? Jeg havde dem på min hd først... og hvor lang tid tager det at sende 4 billeder? ½ minut! Det eneste jeg synes er underligt er at han satser alle hans points på 1 fucking spm. Ligenu tør jeg næsten ikke besvare spm, da jeg så for at vide at jeg besvarer dem for hurtigt, og at jeg snyder!
Avatar billede groggy Nybegynder
30. september 2000 - 19:41 #46
8800 >> Jeg må indrømme at jeg har intet udestående med dig, men når jeg som \"fremmed\" læser alt dette og kigger de forskellige eksempler igennem ser det altså utrolig meget ud som om du har fusket dig til en del point!
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 19:42 #47
Ja, det synes jeg også :0( Men de vil ikke tro på mine forklaringer...
Avatar billede stigc Nybegynder
30. september 2000 - 19:59 #48
8800>> Tag dig nu sammen, pak dine ting og smut, opret evt. et nyt navn, og begynd på en frisk. Hvis du holder stilen kan du blive her.

Angående: http://www.eksperten.dk/spm/24516

Hvem fanden opretter en spm. hvor man søger nogen billeder, uden specificere hvad der skal være på dem? Hvorfor sætter du dig straks til at maile ham nogen billleder, uden at vide hvad han søger? Hvad er chancen for at du sender det han søger?

Nu må admin bryde ind, det er for tydeligt!
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:04 #49
Da der ingen beskrivelse er, må man jo prøve sig frem!
Avatar billede groggy Nybegynder
30. september 2000 - 20:04 #50
Jeg må sige at jeg er enig med sitgc! Den er sq for tyk 8800!

Start forfra. Hold stien ren som stigc siger. Så er jeg sikker på at alle vil være solidariske og respektere dig. Men det kræver også at du gør dig fortjent til det!

/Groggy
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:06 #51
Hmm.. en sur ting hvis jeg skulle starte forfra, var alle de forpulede points jeg har kæmpet for at få at de er væk... ville det ikke være fair nok, at i skrev nøjagtigt hvor mange points i tror jeg har snydt for, og jeg så tager resten over?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 20:06 #52
*lol*
Som tidligere nævnt er der altid drama i 8800´s spørgsmål..  Er vi igang med alliance?
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:07 #53
Måske bacardil... jeg vil bare ikke have at der er nogen der tror at jeg snyder!§!
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 20:08 #54
yepper - det må slutte nu
Avatar billede groggy Nybegynder
30. september 2000 - 20:08 #55
8800 >> Spørgsmålet er jo om du overhovedet har kæmpet for at få de point!!!

-Groggy
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 20:09 #56
8800>> Man må prøve sig frem siger...
Ret godt du lige ramte rigtig nå man tænker på at folk normalt har 100-10000 billeder liggende
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 20:09 #57
8800\'s point

          Oprettelsesdato 2000-08-02 16:02:28
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (59 dage * 5 point) 295
Point tjent 5575
Point brugt 2806
Point ude 669
I alt 2695

(jeg tror du har snydt for 5575 point)
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:10 #58
derfor vil jeg også gerne have at vide hvilke spm i tror jeg har snydt i, så jeg kan overføre de andre hæderlige points...
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:10 #59
DET HAR JEG KRAFTÆDEMIG IKKE!!!
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 20:11 #60
det er ved at være 2 måneder siden du har oprettet dig som bruger.

Du har allerede tjent 5575 point.

hvis du fortsætter på denne måde fører du snart hele lortet - Det tror jeg ikke på
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:12 #61
Dejboj... hvis mig lige alle de spm, hvor du tror jeg har snydt...
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 20:12 #62
Så burde der stå -5300 på hans konto *S*
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 20:17 #63
8800 jeg kan se du har fået accepteret næsten 70 svar - hvis du tror jeg gidder at sidde og læse dem igennem så er du dummere end jeg sagde i

Kommentar fra denboj

Jeg har lagt mærke til at du har tjent nogle lette point i f.eks. sitevurderingen ved at sige f.eks. flot side - Det er der selvfølgelig ikek noget at gøre noget ved. Men men men der er for mange tilfældigheder her
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:18 #64
jeg synes ellers at jeg har lavet nogle store site vurderinger her for tiden...
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 20:19 #65
NJa... men nu er det jo hellere ikke det sværeste..
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:20 #66
og tror du virkelig jeg gider at lave 30 brugere? det er ca. antallet af brugere hvor jeg har fået accepteret mit svar...
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 20:20 #67
Og det kan man nok ikke tjene 5500 point ved i 70 spm
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:21 #68
Måske ikke... det kommer an på hvor stor vurderingen er :0)
Avatar billede 8800 Nybegynder
30. september 2000 - 20:21 #69
det er over 100 points pr spm... jeg har lige fået et spm til over 1100 points accepteret! *juhuu*
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 20:26 #70
må vi se det spm. måske skal vi bruge det mod dig ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
30. september 2000 - 21:15 #71
Her er det : http://www.eksperten.dk/spm/23659 og vil da så absolut mene I kan bruge det mod ham. Ingen af dem, der spurgte har efter den har modtaget den chat han nævner. Desuden har han på ingen måde selv lavet den, som spørgeren ellers siger man skal.

- Parazite
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 21:43 #72
OK, ADMIN jeg vil gerne fremføre bevis nr. 1.A.

Bevis nr. 1,a :  http://www.eksperten.dk/spm/25918

Læs venligst dette ? nøje igennem.
Som de fleste nok nu er enige om er at 8800 har fusket sig til de point han har -
(ret skal være ret, måske har hans site vurderinger lovlig bund ).
Lad os ANTAGE at måden snyden bliver fremført er ved at oprette falske brugere
og lade dem stille spørgsmål, som 8800 så uden videre kan svare på...
Det er gjort med en omhu der hvis man ikke tænker over det kan virke rimelig tilforladelig....
Han har enten siddet ved 2 pc\'er og skifte vis skrevet som magneten og så som 8800
MEN han har også skrevet som bjarni........

Vi viser nu bevis nr 1.B.

Bevis nr. 1,B :  http://www.eksperten.dk/spm/24516

Læs igen ? nøje og læg så mærke til MAIL adressen : soren.s@forum.dk

Tænk det er samme mail adresse som magneten, TÆNK at to mennesker vil have samme mail adresse, når man frit kan oprette sem hos forum.dk.......

Lad nu jury\'en gøre deres overvejelser, og lad dommen runge over eksperten.dk

Mange tak Perry M. Takker AF....

Kasseper
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 21:46 #73
sem >> dem
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 21:49 #74
Lad mig lige pointere at som magneten aka. bjarni aka. 8800 måske tror er der ikke forskel på store og små bogstaver i en mail adresse.....

Tak

F.F.F.A.P.F    -->>    \"Foreningen For Fjernelse Af Postnummer Fuskeren\"
Avatar billede parazite Nybegynder
30. september 2000 - 21:50 #75
kasseper : Heeeeeeeeeeeeeeeeee! Nice work! :o)

- Parazite
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 21:58 #76
gad vide om admin stadig følger med i denne - de bad om beviser - jeg vil nu sige at bevisbyrden er overvældende.
Avatar billede denboj Nybegynder
30. september 2000 - 21:59 #77
hvorfor er det forøvrigt altid i weekenderne at sådanne ting bliver gennembelyst he he
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. september 2000 - 22:02 #78
Tror at dommeren vil godkende et så flot bevis materiale.
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:41 #79
Se nye spørgsmål :::::>>>>>

http://www.eksperten.dk/spm/27214

KAsseper

Avatar billede groggy Nybegynder
30. september 2000 - 22:49 #80
8800 >> Nu er der vist kun en ting at sige: BUSTED!!! *og jeg må helt ærligt sige at det fryder mig*
Avatar billede kasseper Nybegynder
30. september 2000 - 22:57 #81
Indrømmelsen er faldet på 27214

Avatar billede groggy Nybegynder
30. september 2000 - 22:58 #82
Men jeg håber også at du har lært noget af det!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. oktober 2000 - 13:48 #83
8800/magneten/bjarni er slettet.
Avatar billede prodic Mester
01. oktober 2000 - 20:28 #84
kasseper : respekt. Retfærdigheden skete fyldest.

Nu skal vi bare holde øje med bbs istedet for - 8800\'s nye navn.
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. oktober 2000 - 21:31 #85
Mange tak..;-)