Avatar billede sjanten Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Systemgendannelse væk ?.

Mine tidligere (egne) oprettelser er væk.Smider WinXP
dem selv ud efter behag,eller er det fordi jeg kører
Dualboot WIN98/WINXP på hver sin disk.
Avatar billede sjanten Nybegynder
13. oktober 2002 - 01:09 #1
ER 2 måneder længe?.
Avatar billede rbnh Nybegynder
13. oktober 2002 - 02:18 #2
Hvis man har benyttet reparer-funktionen med installation af systemet bliver tidligere gendannelsespunkter slettet; jeg mener også, at gendannelsespunkter bliver slettet i forbindelse med at man ændrer betingelser - eks.v. hvis man ønsker at gendannelse kun skal gælde drev C:
Man kan endvidre selv tildele hvor meget plads der skal sættes af til gendannelse, når pladsen er brugt slettes ældste gendannelsespunkter.
Prøv >Start >Højreklik på denne computer >Egenskaber > Faneblad systemgenndannelse > Indstillinger.
>Start og genoprettelse
Avatar billede sjanten Nybegynder
16. januar 2003 - 20:29 #3
Jeg har stadig ikke fundet løsningen  Om det er
når,jeg har været inde og UPDATE "WINXP", eller
hvad det ellers skulle være.