Avatar billede sjanten Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Activex

Efter opdatering med SP1,har jeg fået et problem, med udskrivning,den siger at siden indeholder et ACTIVEX objekt,som ikke er sikkert,
og de aktuelle internet instillinger forhindrer at ikke sikre objekter køres,og dette kan medføre at siden ikke
vises korrekt.Ruten kommer slet ikke på udskriften.
Hvad gør jeg galt ?.I dette tilfælde er det en Kraks
vejbeskrivelse.
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:51 #1
Tools, InternetOptions, Security, Custom Level - ændre på settings vedr. Activex (brug evt. "promt" i starten)
Bemærk at du potentielt kompromiterer sikkerheden i din browser. Kør Windows Update!
Avatar billede sjanten Nybegynder
11. oktober 2002 - 20:20 #2
Det hjalp ikke en dyt.
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
11. oktober 2002 - 21:14 #3
Har du kørt Windows update?
Avatar billede sjanten Nybegynder
12. oktober 2002 - 00:28 #4
Yes,også updat`en,men spørgsmålet er om skulle være "kraks" der har
en fejl på siden.
Avatar billede sjanten Nybegynder
13. oktober 2002 - 00:16 #5
Ja det var som jeg regnede med, nemlig Windows XP SP1, der
var årsagen.Efter fjernelse af SP1 virker alt igen.