Avatar billede bankehytten Nybegynder
10. oktober 2002 - 08:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problem med norton internet security 2002

Hej

Jeg har et problem med norton internet security 2002.
jeg har lige hentet den fra teledanmark og der står at abonomentstjenesten ikke er instaleret ?????
Jeg har prøvet at fjerne den flere gange men det hjælper ikke :-(
Jeg kan godt hente updates fra symantecs hjemmeside (og instalere dem) men ikke via live update.

Jeg har ikke virus har tjækket med house call.

Den virker som godt nok den finde i hvertfald de virus jeg får i mail men ville være nemmer hvis den selv updatet via live update.

Nogle kloge hovder der kan hjælpe mig med problemet?????

Hilsen Bankehytten.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
12. oktober 2002 - 18:51 #1
jeg har selv løst problemet ved at hente et lille program hos symantec LSclean på siden her http://service2.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2002032713171713?OpenDocument&ExpandSection=1#_Section1
Avatar billede signout Nybegynder
19. september 2003 - 17:15 #2
Så smid lige et svar til dig selv og godkend det - ellers bliver spørgsmålet ved med at stå åbent
Avatar billede bankehytten Nybegynder
21. september 2008 - 20:37 #3
det gør jeg
Avatar billede bankehytten Nybegynder
21. september 2008 - 20:37 #4
håber det virker