Avatar billede alizweb Nybegynder
09. oktober 2002 - 11:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Perspective i 3d max r3

Jeg kan ikke se det fertige billede med farver og det hele i perspective. HVor får jeg gjort så jeg kan se det? altså hele billedet. næsten som når det er renderet.

-Rasmus
Avatar billede alizweb Nybegynder
09. oktober 2002 - 18:16 #1
Er der virkelig ingen der kan svare mig på det...?
Er der for lidt point??
Avatar billede sparkl Nybegynder
10. oktober 2002 - 08:37 #2
Er ikke helt med på hvad du ønsker at opnå, men hvis det er fordi du ser din model i wireframe, kan du skifte til at se det med overflade ved at højreklikke der hvor der står "Perspektive" i din viewport, og vælge "Smooth+Highlights".

Hvis jeg har misforstået må du lige forklare lidt nærmere hvordan det ser ud nu, og hvordan du ønsker det skal se ud i din viewport.
Avatar billede klasker Nybegynder
12. oktober 2002 - 16:37 #3
Jeg har heller ikke helt forstået dit spørgsmål og hvad du ønsker, men prøv dette:
#1: Visse materials skal renderes før de kan ses. Du kan ikke komme til at se dem i din viewport. Det progressive materials (el. sådan noget), som fx: water, wood, planet, og en del andre.

#2: I material editoren er der en knap der (i R3) ligner en cube med en ternet texture på. Hvis du holder musen over den står der: "Show texture in viewport" eller sådan noget. Hvis du kan trykke på den så gør det.

Jeg håber at dette vil hjælpe dig.