Avatar billede dkbro Nybegynder
07. oktober 2002 - 12:58 Der er 2 kommentarer

Linieskift i SQL

Er der nogen der ved hvordan man indsætter linieskift i en streng i SQL.
Problemet er at jeg allerede har records i tabellen og jeg gerne vil have nye ind men den sidste record der ligger der har ingen return. Derfor kommer det jeg forsøger at lægge ind bare i enden af den sidste record.

Eks:

UPDATE setup_parm
SET parm=parm+'"PO","Processing Outbound""PI","Processing Inbound"'
WHERE    system_module='SYS' AND setting_name='combination_type' AND setting_subpart='classes'
;
Avatar billede dkbro Nybegynder
08. oktober 2002 - 12:26 #1
Er der slet ingen der ved noget derude???
Avatar billede gigraf Nybegynder
29. november 2002 - 12:23 #2
Jeg forstaar ikke dit spmg. hvor vil du have den blank line?

post evt. tabel def.

/gigraf