Avatar billede ortrak Nybegynder
25. september 2000 - 02:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASP+ kategori

Mon ikke det ville være på sin plads at oprette en ASP+ kategori?

/ortrak
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. september 2000 - 02:48 #1
Er der så megen forskel på ASP og ASP+... Ja undskyld jeg spørger, men er der snart ikke nok kategorier ?!?

/ Lars
Avatar billede jumper Nybegynder
25. september 2000 - 02:49 #2
Den er jeg med på ;)

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
25. september 2000 - 02:50 #3
ljweb, der er meget forskel på ASP og ASP+. Grundstenen i ASP+ er .NET, der sammenkobler C#, JScript.Net og VBScript.Net (indtil videre).

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2000 - 09:11 #4
En til katagori,med mange åbne spørgsmål som ikke er bliver lukket?

Det er den katagori, som har flest spørgsmål, som ikke er afsluttet.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. september 2000 - 14:50 #5
Ortrak>> Som svaret tidl. har vi snarlige planer om at ændre menu-strukturen, så vi får noget overblik. Derfor tilføjer vi generelt ikke nye kategorier p.t., hvilket jeg håber du kan forstå. Til gengæld vil vi p.g.a. de mange forslag, forsøge at \"speede\" denne proces op.
Avatar billede ortrak Nybegynder
25. september 2000 - 15:05 #6
kharder: Det er også den kategori som er allermest benyttet.

I betragtning af hvor besøgt eksperten.dk er, så bør sitet også være med på den nyeste udvikling.
Og der mener jeg at .NET hører til.
Så det er sådan set heller ikke kun ASP+, men også resten .NET-teknologierne, som jumper nævner det.

ljweb:
Der er en verden til forskel på ASP(3.0) og ASP+(4.0). Vi taler om kompileret kode, adskillelse af code og content, server-baserede controls, events, omfattende debugging tools, og generelt en komponentbaseret programming model. Det er lige til at græde over :-]

/ortrak
Avatar billede ortrak Nybegynder
25. september 2000 - 15:08 #7
andreas_admin:

Lyder godt!

/ortrak