Avatar billede inspector Nybegynder
03. oktober 2002 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning af brugerprofil i XP-pro

Min XP-pro på en ny og hurtig PC er en krig om at indlæse min- eller andre familiemedlemmers profil, efter at den hurtigt har ladet mig logge på.
Hvad kan jeg gøre ved det ?

mvh

Inspector
Avatar billede hero59 Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:24 #1
Hej Inspector

Jeg har selv haft lidt prob med xp og hurtighed, så faldt jeg over et program der hedder optimizer xp, det har jeg kørt på min maskine, jeg var meget lang tid om at komme ind i xp men efter at have kørt det er min maskine betydligere hurtigere, du kan hente på følgende adresse og det er freeware          http://download.com.com/3000-2086-10136146.html?tag=lst-0-1
Med venlig hilsen
    Hero59
Avatar billede inspector Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:36 #2
Tak for svaret.

§:o}
Avatar billede inspector Nybegynder
15. januar 2003 - 18:30 #3
Tak - har prøvet programmet, og det hjalp ganske rigtigt.