Avatar billede jerving Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Frigør simlås til Orange abonnement

Hej,

Jeg har ladet mig høre at hvis man vil bruge sin mobiltelefon m. Orange abonnement med at andet simkort dvs. fra en ande teleudbyder kan man ved indtastning af en kode frigøre telefonen for at være låst til et Orange simkort.

Er der nogen der ved hvordan det skal gøres?
Avatar billede zerex Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:51 #1
ja ring ind til orange når du har haft abonnement i 6 månder... der er også sider hvor man kan få gjort det for et X antal kr....
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2002 - 19:52 #2
Du kan også selv købe et datakabel til den og gøre det.
Avatar billede htm Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:53 #3
ja betal 500 bucks til www.simlock.dk og så åbner de den for dig , eller hvis dot abbonoment er mere end 6 måneder gammelt kan du ringe til orange.
Avatar billede greek Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:54 #4
Du skal enten have haft telefonen i et halvt år, eller også skal du betale 500kroner for sikkerhedskoden. Hvis du bor i København er der en walk in service, på nørrebrø der kan gøre det mens du venter.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
03. oktober 2002 - 19:54 #5
www.simlock.dk

--> HB5v6
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2002 - 19:57 #6
hehe...et datakabel til min Siemens koster 129 kr. Hvordan kan www.simlock.dk tro at de kan få så meget for at åbne den?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
03. oktober 2002 - 20:02 #7
ved orange betaler du dem bare 500 kr. og så sender de koden til dig.
Avatar billede hero59 Nybegynder
03. oktober 2002 - 21:10 #8
Hej

Få fat i den blå avis, der er flere der åbner simlocked telefoner for 100 kr.  Jeg har selv fået det gjort i vanløse på jydeholmen det tog 2 min.
Han reklamere i den blå avis.