Avatar billede sbay Nybegynder
02. oktober 2002 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotspot link til doc i anden DB

Jaja - så lige et spørgsmål til:

Jeg har lavet en PAGE med et billede. Herpå er der en hotspot som linker videre til en anden PAGE med et nyt billde. På dette billede2 vil jeg gerne have en hotspot der linker til et bestemt document i en anden database!!!! Hvordan kan man det???
Avatar billede sbay Nybegynder
02. oktober 2002 - 15:32 #1
Skal man virkelig til at skrive en formula for hver enkelt property?
... så bliver det vist en lang aften.....
Avatar billede cdelicht Nybegynder
02. oktober 2002 - 18:03 #2
Det kræver du er stingent i din måde at navngive dine designelementer og dukomenter. I så tilfælde kan du f.eks. have et navn for Billede2 der programmeringsmæssigt kan sige noget om hvilke dokument der skal åbnes.
Hvis dette kan lade sig gøre må du kunne lave en fælles kode for dit billede2 hotspot som kan lægges på alle billede2. Noget i stil med:
"LinktoDokument(GetBillede2Name)".
Avatar billede sbay Nybegynder
03. oktober 2002 - 09:57 #3
hmmmm prøvede med følgende, men får at vide at man ikke kan lave @commands:
@Command([FileOpenDatabase]; "DKDOM01/Elopak" : "hrmstaff.nsf"  ; "EmplNumb" ; "10075" ; "1" ; "1" )
Avatar billede rpaasch Nybegynder
17. november 2002 - 16:56 #4
Snakker vi web eller notes?
Hvis det er web, skal du have den kerrekte sti, fx http://www.vordingbsem.dk/rasmus.nsf/p_forside!OpenPage
Dette er skal du skrive som URL i hotspot prop.
Avatar billede sbay Nybegynder
17. november 2002 - 17:55 #5
Det er desværre ikke på web! Men vil lige prøve det alligevel - tror jeg...
Avatar billede sbay Nybegynder
28. maj 2003 - 10:13 #6
nå - det ville ikke som jeg ville :-(