Avatar billede stigc Nybegynder
22. september 2000 - 19:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

infopaq

Jeg har en side hos infopaq, hvor jeg ikke benytter rammer. Det betyder selvsagt at hele siden gendannes, når man trykker i menuen. Men hvorfor reloader den mine billeder? Dem burde den cashe, så man kun loader mit logo en gang. Infopaq siger at det ikke er noget hos dem, der gør det, men passer det?

se www.stigc.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. september 2000 - 19:39 #1
Det virker fint her hos mig, og den reloader ikke biledet - det hænger sikkert sammen med, at du har slået dine cache indstillinger fra i din broswer - prøv derfor at aktivere disse igen, eller give den mulighed for at bruge mere diskplads, så skulle det vist også virke hos dig :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. september 2000 - 19:41 #2
Prøv med et hotel et andet sted *S*
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. september 2000 - 19:42 #3
*LOL*
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. september 2000 - 19:43 #4
;o)
Avatar billede ahl Nybegynder
22. september 2000 - 20:52 #5
Stigc> du kunne vel ikke tænke dig at lave en by i #d til mig vel? for 2000p??

kig under http://www.eksperten.dk/spm/26040
Avatar billede stigc Nybegynder
23. september 2000 - 13:45 #6
min cashe virker fint på alle andre sider.

phylox2 >> har du ikke en eller andet proxy der casher loget for dig?

Jeg vil gerne sammenligne det med andre, som også køre med almindelig modem hos get2net, teledanmark eller andre.

ahl >> Hvis du kigger har jeg deltaget i spørgsmålet. Det er for stort et arbejde.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
23. september 2000 - 20:36 #7
Nej - jeg bruger bare min Internet Explorer v5.5 DK
Avatar billede ahl Nybegynder
23. september 2000 - 22:12 #8
ok, undskyld jeg havde ikke set det var dig!!
Avatar billede stigc Nybegynder
01. oktober 2000 - 16:50 #9
der er ikke kun hos mig den ikke casher, andre har også problemer. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
02. oktober 2000 - 13:11 #10
Ja, jeg har også på Infopaq.dk og den casher heller ikke mine filer. Hvornår stødte du ind i problemet? Jeg har haft min side i godt 4 måneder men problemet er først lige kommet her for 2 uger siden.
Avatar billede stigc Nybegynder
02. oktober 2000 - 16:53 #11
jeg har lige oprettet for 1½ måned siden, og problemet har været der hele tiden! De siger de ikke er dem der har noget med det at gøre........

Har du nogen ide hvorfor?

Avatar billede stigc Nybegynder
02. oktober 2000 - 17:01 #12
funnysite_dk >> Jeg har lige været inde på din side, og jeg kan se det er et stort problem for dig, når siden er så tung!

Jeg kan heller ikke få min meail adresse til at virker hos infopaq, og igen siger de det er min fejl (det er altså ikke først gang jeg har sat en email adresse op i Outlook Express).

Hvor komprimerer du egentlig dine filmklip med zip? Det hjælper da ikke særlig meget!
Avatar billede stigc Nybegynder
02. oktober 2000 - 17:03 #13
der skulle have stået:

Hvorfor komprimerer du egentlig dine filmklip med zip? Det hjælper da ikke særlig meget!
Avatar billede funnysite_dk Nybegynder
03. oktober 2000 - 13:31 #14
Har du stillet udgående på mail2.infopaq.dk og indgående på mail2.infopaq.dk for det virker fint på mit outlook
Avatar billede stigc Nybegynder
03. oktober 2000 - 22:58 #15
ja det har jeg, og så skrevt mit brugernavn og password. Intet virker, jeg tror jeg dropper dem.......
Avatar billede gregersp Nybegynder
10. oktober 2000 - 12:04 #16
Mit virker fint, har bare en del probs med ASPfortolkeren (501 & 503)
Avatar billede stigc Nybegynder
23. oktober 2000 - 00:53 #17
Lukker spørgsmålet. Jeg er flyttet til viborgnet.dk, og der er problemerne der ikke!